bf bor her enda men skal snart flytte ut heldigvis [:D] han har vært borte i noen dager nå og det var sååå deilig, men i natt kom han hjem igjen [:@] vekka meg med å banke hardt på vinduet så jeg ble livredd... så når han skulle legge seg bråka han så jævlig sånn at thea våkna.. men trøsta han hu neeeei daa.. for han var jo så forskjøla og sliten!!! stakkars liten [>:] for jeg er ikke syk liksom men jeg må fortsatt gjøre ting...
og i dag begynnte han å klage på at jeg ikke hadde vaska klærene hans... forklarte at jeg og thea har vært syke ganske lenge nå og vi er slitne men skjønner han det?? NEII!!!!! men når han er syk gidder han ikke en dritt... så sier han til meg nå at jeg ikke behøvde å rydde siden jeg var syk... for rotet var jo her når jeg ble frisk igjen [:'(][>:] møkka gubbe.....
måtte bare få ut litt sinne...
og i dag begynnte han å klage på at jeg ikke hadde vaska klærene hans... forklarte at jeg og thea har vært syke ganske lenge nå og vi er slitne men skjønner han det?? NEII!!!!! men når han er syk gidder han ikke en dritt... så sier han til meg nå at jeg ikke behøvde å rydde siden jeg var syk... for rotet var jo her når jeg ble frisk igjen [:'(][>:] møkka gubbe.....
måtte bare få ut litt sinne...