er så forbanna og skuffa

M*

Forumet er livet
VIP
Sannheten er at jeg har møtt en kar, og vi driver å ”dater” litt. Eller, han er en gammel kompis av meg og vi henger sammen. Ikke noe kjærestegreier i det hele tatt. Bare hyggelig å ha en å være litt sammen med innimellom. Dette har tydeligvis BF fått høre om, og oppfører seg derfor som en tulling når jeg har barnefri. Torsdager er han sin dag, og i stad fikk jeg mld fra han: ”Jeg kan ikke ta Teo i dag. Du får hente han og ha han til i morgen, og så levere han i barnehagen!” Jeg skrev at jeg ikke kunne det, fordi jeg skal jobbe overtid og har planer etter jobb. Da fikk jeg som svar: ”Sånn er det bare!” ARGH! Jeg er så sint at jeg koker[:@] Greit nok at han vil straffe meg – men det går jo kun utover Teo som savner pappaen sin! [&o]

Vi har en skriftlig samværsavtale om at han skal ha hver torsdag og annenhver helg. Hvis det ikke passer må man si ifra minst 3 dager i forveien, og hvis den som ikke har hovedansvaret den dagen det gjelder ikke kan ta han er det den personen som har hovedansvaret den dagen sitt ansvar. Dette tar BF tydeligvis en lang rennafart å driter i…

Han gjør det jo selvfølgelig kun for å straffe meg! Det han ikke skjønner er at jeg vil heller være sammen med Teo enn at en far som tydeligvis ikke er interessert nok skal være med han.. Og filmkvelden som var planlagt kan heller være hos meg i kveld enn hos kompisen! Så på sikt går dette kun utover han selv og ikke minst Teo[&o] Håper han skjønner det selv snart [:@]

ikke quote!
 
Been there done that...
Jeg sa at jeg måtte kunne stole på at han hadde snuppa når han skulle. Hun reagrete vedlig negativ hver gang det var noe tull. Og jeg kunne aldri si når hun skulle dit før den dagen hun skulle, og selv da var det ikke sikkert at det var han som kom å hentet henne.
jeg kommer aldri til å glemme hvor skuffet hun var da jeg kom i stedet for bf. Det var det som fikk meg til å sette foten ned.
Jeg snakket med fam.vern.kon og barnevernet, og i samarbeid med de gav jeg bf beskjed om at han kun fikk min samvær, annen hver helg fre-søn, inntil HAN hadde bestilt ny mekling. Han prøvde seg flere ganger, men jeg stod på mitt.
I mars var vi til mekling og lagde ny avtale. Denne avtalen er på prøve til nå i mai hvor vi skal på ny mekling. Nå har heldigvis bf holdt den avtalen til punkt og prikke, og snuppa er super fornøyd med å få mer tid sammen med pappa.

Alt dette hang og sammen med at jeg fant meg en ny, og bf skulle straffe meg... Fatter ikke hva de tenker. det eneste det fører til er at barna får mindre tid sammen med de...
 
fikk svar nå at han plutselig kunne hente han...

så svarte jeg: så fint at du kan det. da tror jeg teo blir glad. håper det går bra med deg.

Svaret jeg fikk tilbake da var: drit og dra!

Ok!
 
ORIGINAL: monjen

fikk svar nå at han plutselig kunne hente han...

så svarte jeg: så fint at du kan det. da tror jeg teo blir glad. håper det går bra med deg.

Svaret jeg fikk tilbake da var: drit og dra!

Ok!


åh.. det hørtes kjent ut! herlig og forholde seg til slike oppegående, saklige fedre...[:'(]
 
ORIGINAL: ThisIsLove

haha, "drit og dra"... hmm...


Jada, det skal ikke stå på barnsligheten[X(]

Jeg måtte hente Teo i barnehagen, han rakk det ikke.. Når jeg spurte om han rakk det fikk jeg som svar: "nei, din jævla idiot"

Jeg tror det er noe som plager han[X(]
 
ORIGINAL: monjen

ORIGINAL: ThisIsLove

haha, "drit og dra"... hmm...


Jada, det skal ikke stå på barnsligheten[X(]

Jeg måtte hente Teo i barnehagen, han rakk det ikke.. Når jeg spurte om han rakk det fikk jeg som svar: "nei, din jævla idiot"

Jeg tror det er noe som plager han[X(]

 
Sa han det på sms? I så fall sparer du på den, og bruker den ved evt. ny megling. Er jo tydelig at han ikke klarer å samarbeide på et "profesjonelt" nivå.
 
Ta vare på alle sms. De kan komme godt med når dere sitter på mekling, og du skal forklare hvorfor det ikke går ann å samarbeide med bf...
 
Skjønner at du er sint og skuffet. Han kan jo ikke holde på slik.
 
Virker som om han er litt sjalu på deg, siden du har funnet en annen. selvom dere bare dater litt.Gjør som de over sier, ta vare på alt han skriver til deg. han kan jo ikke oppføre seg slik. det går jo utover sønnen..
 
ja,har alt på sms, han vil jo ikke prate med meg ellers.. Jeg skal ta vare på alt,sånn i tilfelle..

Jeg forstår bare ikke hva som har skjedd. For en helomvending. Forrige uke hadde de vi det kjempe bra, fant på ting alle tre, fleipet og tullet - og var bedre venner enn vi har vært på et halvt år. Nå er plutselig alt helt på trynet og han er driit forbanna uten å ville fortelle meg hvorfor!![>:]
 
Kan han ha håpet på at dere kunne bli sammen igjen kansje??? sjalusi er ein sterk følelse som fort kan bli stygg... men som alle andre sier her så ta vare på alt han skriver... men dette er nok noe som går over for han er nok sjalu...
 
ORIGINAL: stjernekraft

Kan han ha håpet på at dere kunne bli sammen igjen kansje??? sjalusi er ein sterk følelse som fort kan bli stygg... men som alle andre sier her så ta vare på alt han skriver... men dette er nok noe som går over for han er nok sjalu...


Det har skjedd at han har sagt at han savner meg og sånn etter at det ble slutt. Men det var han som gjorde det slutt, og han har også sagt flere ganger at han ikke vil bli sammen med meg igjen. I løpet av de fire årene vi var sammen kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger jeg har sett han sjalu - så han er ikke den sjalu typen. Han har også sagt for bare noen uker siden at han kan ikke bli sur hvis jeg gjør noe med noen andre, siden vi ikke er sammen lenger.. Det er derfor dette sinnet hans nå ikke gir noen mening[X(] Skulle ønske jeg VISSTE hvorfor han var såå sur[>:]
 
Ojda, for en suring!
 
Kan hende han har tatt det litt for gitt at du er der, og at han ble veldig overrasket da han fant ut om deg og kompisen din. Kanskje gi han litt tid til å komme seg? Sterke følelser kan jo utløse sterke reaksjoner. Jeg ser det litt sånn at selv om man må ta imot litt dritt innimellom, så er det likevel viktig at man tenker på barnets beste og overser det dersom det er mulig, og så heller gjøre noe med det hvis det vedvarer.
Håper du klarer å få ut av ham hvorfor han er så sur da[:)]
 
ORIGINAL: monjen

ORIGINAL: stjernekraft

Kan han ha håpet på at dere kunne bli sammen igjen kansje??? sjalusi er ein sterk følelse som fort kan bli stygg... men som alle andre sier her så ta vare på alt han skriver... men dette er nok noe som går over for han er nok sjalu...


Det har skjedd at han har sagt at han savner meg og sånn etter at det ble slutt. Men det var han som gjorde det slutt, og han har også sagt flere ganger at han ikke vil bli sammen med meg igjen. I løpet av de fire årene vi var sammen kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger jeg har sett han sjalu - så han er ikke den sjalu typen. Han har også sagt for bare noen uker siden at han kan ikke bli sur hvis jeg gjør noe med noen andre, siden vi ikke er sammen lenger.. Det er derfor dette sinnet hans nå ikke gir noen mening[X(] Skulle ønske jeg VISSTE hvorfor han var såå sur[>:]
han er nok sjalu for det... han har nok vert vandt te og ha deg der selv om det har vert slutt og nå når han ser at du faktisk går videre i livet så er det nok vanskelig og godta det for han... vet det er mange som ikke er sjalu til vanlig som blir sjalu når du minst venter det.... han trenger nok bare tid til og fordøye ting og det hadde nok vert lettere for han om han hadde gått videre han og.... kan være han føler det var han som sko ha gått videre først siden det var han som gikk... ikke godt og si hva som svirrer i hode til noen mannfolk.... eg hadde ein x eg som ikke reagerte med sjalusi før 9måneder etter at det var slutt...
 
Back
Topp