Er så dritt med sånne netter

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Brukte ca 6 timer på å få vesle til å sove i går. Og i natt sov hun i 4,5 timer før hun bestemte seg for at det er morgen. Ligger og prater og har vært våken i en halvtime. Jeg er dritsur ;) naturlig nok. Og tenker at her må det hardere skyts til.. tenker på mat.

Bør jeg innføre et grøtmåltid nr 2 (prøvde det, men hun ble lei av grøt da og ville ikke ha) eller bør jeg innføre brød? Frukt i nett tror jeg ikke hun blir mett av.

Uff sånne netter er drit!
Mini våkna kl 04.50 i dag, og det er ikke likt han. Pleier og våkne i 6.30 tiden...
Om jenta di ikke er så glad i grøt hadde jeg gitt brødskive. Mini her syns det var veldig godt med brødskive og melk til selvfølgelig :)

Prøv brødskive med most banan/most avocado/leverpostei. Mi er ikke spesielt begeistret for grøt, men brødskive går ned på høykant :)

Uff sånne netter er drit!
Mini våkna kl 04.50 i dag, og det er ikke likt han. Pleier og våkne i 6.30 tiden...
Om jenta di ikke er så glad i grøt hadde jeg gitt brødskive. Mini her syns det var veldig godt med brødskive og melk til selvfølgelig :)
Samme her, våkner ofte 06-06:30 :) Jeg skal faktisk til HS idag så skal spørre, men har lyst til å begynne med brød.
Er det vanskelig å få tak i melkefritt brød, tro?

Prøv brødskive med most banan/most avocado/leverpostei. Mi er ikke spesielt begeistret for grøt, men brødskive går ned på høykant :)
Gir du brødskive uten skorper, delt opp i små biter? :) Hadde nok likt mos banan på ja. Avokado er jo veldig sunt. Ga det mye til førstemann (blandet grøtvannet og avokado i foodprosessoren og blandet med grøtpulver, så ble avokadogrøt :p gikk ned på høykant).

Gir du brødskive uten skorper, delt opp i små biter? :) Hadde nok likt mos banan på ja. Avokado er jo veldig sunt. Ga det mye til førstemann (blandet grøtvannet og avokado i foodprosessoren og blandet med grøtpulver, så ble avokadogrøt :p gikk ned på høykant).
Jepp! Begynte først med å mose brødskiver og banan med vann og gi med skje, ga deretter små biter av brød dyppet i vann og nå små biter brød ;) Så får mini tygge litt på skorpene etterpå :) Avocadomos er supert, men har vært så uheldig med avocadoene jeg har kjøpt i det siste at jeg har ikke orket å kjøpe det denne uka :banghead:

Jepp! Begynte først med å mose brødskiver og banan med vann og gi med skje, ga deretter små biter av brød dyppet i vann og nå små biter brød ;) Så får mini tygge litt på skorpene etterpå :) Avocadomos er supert, men har vært så uheldig med avocadoene jeg har kjøpt i det siste at jeg har ikke orket å kjøpe det denne uka :banghead:
Nei, hender de er dårlige :(

Var hos HS og hun sa at hvis vi kommer opp i 2 måltider grøt (i løpet av noen dager), begynner vi med middag. Når middag er innført, begynner vi med brød som lunsj. Så i løpet av noen mnd så gir vi nok 2 grøtmåltider, middag og brød :) ! Og mindre og mindre MME

Skjønner veldig godt at humøret ikke er på topp da, ja! Jeg gir to måltider med fast føde om dagen nå. Frukt til lunsj og grøt til kvelds. Men hun sover ikke noe bedre av den grunn!

Nei, vi får se... skal gi 2 grøtmåltider idag (det første blir veldig lite!)
Håper jo det bedrer seg, hun er kvikk på dagtid, men hun tar jo endel dupper og da ;)

Frukt er bare mellommåltid og ikke et fullverdig måltid.
Min har 3 måltider fast føde og 2 måltider med fruktmos og får ca 4 flasker melk. Han sover ca 12 timer.:)

Min har 3 måltider fast føde og 2 måltider med fruktmos og får ca 4 flasker melk. Han sover ca 12 timer.:)
Middag, grøt og grøt?

Hvordan går det med fordøyelsen? Min spiser gjerne også mye, men blir veldig hard i magen :/

Middag, grøt og grøt?
Nei 3xgrøt.:) han må ha det søtt. Gir smaksprøver på middag men han er ikke glad i det enda.
Varierer på Grøttyper og har blåbær i av og til.

Hvordan går det med fordøyelsen? Min spiser gjerne også mye, men blir veldig hard i magen :/
Det går veldig fint. Nugatti bæsj annen hver dag ca. Grønnsaker må jeg blande mye væske i ellers blir bæsjen hard.:)

Det går veldig fint. Nugatti bæsj annen hver dag ca. Grønnsaker må jeg blande mye væske i ellers blir bæsjen hard.:)
Så bra! Prøver å tilføre mer veske, men blir det for "løst" så mister ham lysten :/

Back
Topp