*4barnsmamma*
Gift med forumet
Er så lei av å vere i så vanvittig svingende form :( Har slitt med masse kvalme og oppkast helt siden jeg var 7-8 uker på vei, hodepine, hetetokter osv. Noen dager verre enn andre, men nå er det heldigvis noen skikkelig gode dager innimellom. Nå har jeg vert i ganske bra form noen dager, bare veldig trøtt og sliten. Men i dag har det vert rett og slett jævlig igjen :'( Kasta opp mange ganger i dag, hadde en ekkel opplevelse i dag tidlig der eg plutselig blei GLOVARM i ansiktet, på bringa og på armene, stod på badet når det skjedde, nesten så det svei i anskitet for eg var så varm. Ikke som vanlige hetetokter. Så meg i speilet og eg var ildrød i ansiktet og på bringa! Stod og holdt meg i vasken for eg blei så svimmel og såg rødfargen trekke seg tilbake og min nomrale farge kom igjen, så fikk eg grusom hodepine :( LIgget strak i hele dag, og i kveld skulle eg på klubb med venninnene mine og hadde gledet meg veldig til å komme ut litt. Sitter jo hjemme hele dagene og kvelden. Men nå orker eg ikke fare :( Så snart ungene er i seng skal eg ta meg en lang dusj og krype til køys! Bør jammen ha en god dag i morgen siden denne har vert sååå drit :( Er så kjeldelig å måtte avlyse når eg endelig skal ut en kveld og :( Er 20 uker og dermed halvveis, måtte de neste 20 FYKE avgårde 8-)