Er så deilig

mildi

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Å våkne opp hver morgen nå å komme på at jeg faktisk er gravid etter så mange år med venting og håp!!!!! <3 :D :D :D går rundt i lykkerus hele dagene!!!! :p

Å våkne opp hver morgen nå å komme på at jeg faktisk er gravid etter så mange år med venting og håp!!!!! <3 :D :D :D går rundt i lykkerus hele dagene!!!! :p
Så braaa!!! Nyt det, våkner hver morgen jeg også og bestemmer meg for at jeg bare skal glede meg, uansett hva som måtte skje. Lev i nuet, tenk positive tanker og visualiser fremtiden. Det tror jeg er veldig viktig, skal ikke kimse av tankekraft ;)

Åå, jeg er så glad på dine(deres) vegne!! Jeg vet bare hvor stas det er å bli gravid etter noen få ukers/måneders prøving, og får helt gåsehud når jeg tenker på hvor fantastisk det må føles etter å ha ventet, prøvet og håpet i flere år!! Ønsker deg masse lykke til, og masse glede med forventing, forberedelseskos og fine stunder i tida som kommer!

Takk for det dere søte jenter!!!! :D jeg skal nyte følelsen og tida fremover ja!!! :D er så glad og lykkelig!!!! :happy093

Så fantastisk følelse det må være:) Å være gravid er jo en fantastisk følelse i seg selv, det må være ekstra herlig når man har prøvd så lenge som dere i tillegg:)

Såå herlig!! DÅ er det berre å nyyyyte alle dei fine dagane i graviditeten!!!

Jeg er gravid med nr 2 nå, og begge graviditetene kom ganske overraskende på oss. Det tok flere år uten prevensjon før første spiren satt, men var langt fra aktiv prøving. Og det var det sannelig ikke denne gangen heller!

Satt og tenkte på det i dag, hvor urettferdig det er at noen som så gjerne vil ha barn, sliter så lenge uten resultater. Mens andre ikke en gang rekker å planlegge å bli gravide før de står der med positiv test. Må være en herlig følelse å se testen bli positiv når man har ventet så lenge ♥

<3

Ja det er den beste følelsen som fins! :D :D :D og familien min blei kjempeglade og rørte! Har ventet på dette i mangen år dei også! <3

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Ja er ein hæææærlig følelse! Og eg veit akkurat korleis du har det! Faktisk 10 år sidan eg kasta pillen no og har vore 4 år i prøverørskarusellen! Tenk på det du! Kunne snart ha hatt ein konfirmant i hus hadde berre kroppen funka som den skulle! ;)

Back
Topp