Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært akkurat lik i 2uker nå selv, var borte fra jobb forrige uke -.- Sender en god støttende klem ♡♡Fælt å klage men har vært konstant kvalm siden forrige uke, spyr ikke, men får i meg lite mat for er så kvalm. Skulle egentlig jobbet i helga, men det orket jeg ikke tanken på en gang, så ringte og sa jeg var syk :-(
Kanskje snakke med legen? JEg vurderer sterkt å få meg en legetime snart.. På morgenen i dag var jeg så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Startet i det jeg våknet og da klarte jeg ikke å få i meg mat. Tok i stede og drakk et glass med vann og kastet det opp igjen, da løsnet det litt og fikk i meg litt mat etter dusjen. Går likevel å er kvalm hele dagen Holder på å dø av ånden til samboeren, fisinga hans og bæsjelukta til ungen...
Vi er bare gravide 9 måneder per gang og syns det er viktig at vi tar vare på oss selv i denne periodenJeg tror jeg skal snakke med legen ja, fortsetter det sånn orker jeg ihvertfall ikke jobbe. Har heldigvis fri hele neste uke
Var kvalm sist svangerskap også, men kan ikke huske det var så ille. Det ga seg ihvertfall omtrent da jeg var 3 mnd på vei.
Vi er bare gravide 9 måneder per gang og syns det er viktig at vi tar vare på oss selv i denne perioden
Skal du be om sykemelding?Legetime kl 13 i dag.. Gruer meg bare til det å kjøre bil