Er så dårlig..:-(

Georgie

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Fælt å klage men har vært konstant kvalm siden forrige uke, spyr ikke, men får i meg lite mat for er så kvalm. Skulle egentlig jobbet i helga, men det orket jeg ikke tanken på en gang, så ringte og sa jeg var syk :-(

Fælt å klage men har vært konstant kvalm siden forrige uke, spyr ikke, men får i meg lite mat for er så kvalm. Skulle egentlig jobbet i helga, men det orket jeg ikke tanken på en gang, så ringte og sa jeg var syk :-(
Har vært akkurat lik i 2uker nå selv, var borte fra jobb forrige uke -.- Sender en god støttende klem ♡♡

Kanskje snakke med legen? JEg vurderer sterkt å få meg en legetime snart.. På morgenen i dag var jeg så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Startet i det jeg våknet og da klarte jeg ikke å få i meg mat. Tok i stede og drakk et glass med vann og kastet det opp igjen, da løsnet det litt og fikk i meg litt mat etter dusjen. Går likevel å er kvalm hele dagen :( Holder på å dø av ånden til samboeren, fisinga hans og bæsjelukta til ungen... :(

Jeg er også veldig dårlig, og ligger stort sett bare på sofaen. Kan ikke sykemelde meg da jeg er student og skal skrive bacheloroppgaven dette semesteret. Skulle begynt forrige mandag men har ikke fått gjort noe :-/
Må skjerpe meg nå til uka!
Jobb går greit, jobber kveld og det er rolig så det skal jeg også holde ut. Vil ikke sykemeldes!

Kanskje snakke med legen? JEg vurderer sterkt å få meg en legetime snart.. På morgenen i dag var jeg så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Startet i det jeg våknet og da klarte jeg ikke å få i meg mat. Tok i stede og drakk et glass med vann og kastet det opp igjen, da løsnet det litt og fikk i meg litt mat etter dusjen. Går likevel å er kvalm hele dagen :( Holder på å dø av ånden til samboeren, fisinga hans og bæsjelukta til ungen... :(

Jeg tror jeg skal snakke med legen ja, fortsetter det sånn orker jeg ihvertfall ikke jobbe. Har heldigvis fri hele neste uke :)

Var kvalm sist svangerskap også, men kan ikke huske det var så ille. Det ga seg ihvertfall omtrent da jeg var 3 mnd på vei.

Samme her.. Har så lite energi.. Tungt bare å gå opp trappa til 2 etg.. Går rundt å er konstant kvalm og får bare lyst til å legge meg i fosterstilling å gråte! Stakkars sambo som både er husmor og "barnevakt"..

Bestiller meg legetime i morgen

Jeg tror jeg skal snakke med legen ja, fortsetter det sånn orker jeg ihvertfall ikke jobbe. Har heldigvis fri hele neste uke :)

Var kvalm sist svangerskap også, men kan ikke huske det var så ille. Det ga seg ihvertfall omtrent da jeg var 3 mnd på vei.
Vi er bare gravide 9 måneder per gang og syns det er viktig at vi tar vare på oss selv i denne perioden :)

her er og kvalmen kommet for fult.. sist svangerskap var jeg konstant kvalm første 5 månedene. måtte ta permisjon fra skolen, men og pga bekkenløsning. håper ikke det blir like gale nå..

Klarer ikke å være på jobb når jeg er i den formen her.. Sliter med å ta vare på meg selv.. Bare det å gå på do er et slit.. Også skal jeg ta vare på datteren min og være på jobb..

Back
Topp