Er så bra timing... :(

Lilje_prøver

Betatt av forumet
Huff, dette er egentlig så dårlig timet! Kjenner jeg får litt miniangst her av dette... Mannen mistet jobben for en mnd tid siden når jobben hans ble nedlagt, vi har enda ikke flyttet til østlandet som var meningen, jeg har enda ikke fått innvilget aap søknaden min så nå lever vi kunn på hans dagpenger... Trodde ALDRI vi skulle ende opp på nav og i "welfaresystem" begge to! Fytti, så deprimerende dette er :( :( Og nå med en ny spire med nye bekymringer og kostnader på vei!

der var vi sist gang! mannen mista jobben pga finanskrise... jeg ble tidlig sytkemeldt fra en ekstrahjelp stilling. fy søren for et strev!! men den dagen mini ble født, løste det seg :)
hold ut!!! dere klarer det!!

hvor på østlandet skal dere flytte? og hva skal dere her? :)

Jeg kommer fra østlandet, her vi bor nå i Nordland så er ALT lagt ned i kommunen pga av at bedriften mannen jobbet med ble lagt ned... Herlig. Ikke noe jobb å få her oppe i det hele tatt, drittlange avstander til alt og mat klær osv er kjempedyrt pga av null konkurranse.

Mannen søker nå på alt som er av jobber på østlandet nå, jeg håper håper håper dette løser seg snart :( Hesten vår drar nå førsten i august fordi vi har rett og slett ikke råd til å beholde han, hadde ikke helt regnet med at mannen kom til å miste jobben...

Uff, for en lei situasjon, men det går bra!!! ;) Det gjør det alltid. Masse lykke til med jobbsøkinga, det er jo litt å velge mellom. Eller så er det oppgangstider innenfor industrien på Sørlandet, så får dere kommet nedover hit istedet. :)

Huff, så trist. Håper alt ordner seg for dere. Du har kanskje en del utstyr og klær fra vesla som du kan bruke igjen? Da blir jo ikke kostnadene like store. Også kan du jo prøve å vente med å handle til dere flytter, siden det er dyrt der oppe, og kanskje kjøpe sånn som seng, vogn osv på finn.no? Krysser fingrene!

Huff, så leit for dere! Det ordner seg nok skal du se :)

Alt ordner seg, og vi har jo veldig mye igjen etter vesla ja :) Vi har det ikke direkte dårlig med mannens dagpenger da han får maks utbetaling men tanken bak at vi begge går på nav nå er helt forferdelig synes jeg! 

Back
Topp