er såå nervøs..

LilleMy86

Elsker forumet
Skal på tidlig UL på torsdag. Null blødninger og ingenting som tilsier at ting ikke er som det skal, men er så veldig nervøs. Nesten sånn at jeg sitter å skjelver, er livredd for at det ikke er liv, eller at det er noe alvorlig galt med fostret :( Tenker at dette kan bli enten en av de beste eller en av de dårligste helgene i livet.. Er alt bra skal jeg endelig få senket skuldrene, og den følelsen blir himmelsk... Håper så fælt at det blir en positiv opplevelse med gode nyheter! Gleder meg til torsdagskvelden når vi er ferdige :)
 
Kjære LilleMy! Vet så altfor godt hvordan det føles, det er veldig nervepirrende og tar alt fokus :/ Vi skalv og svetta i flere dager før timen. Men samtidig tenkte vi at det var bedre å vite, uansett svar, enn å gå og vente og lure. Skal krysse fingrene for deg, tror dette går bra jeg da <3 bare send pm om du vil :)
 
Føler med deg da jeg skal gjennom det samme på torsdag. Er redd for hva vi får se, men tenker som deg at det er bedre å vite nå enn senere i svangerskapet.
Krysser fingrene for deg!
 
Føler også med deg! Jeg skal også på ul på torsdag.... Har alle symptomer på graviditet, null blødninger, men allikevel så utrolig redd. Har aldri opplevd sa, og tenker at en gang må være den første, siden det er så mange som opplever det..
Er mye mer nervøs dette svangerskapet en forrige..

Men jeg krysser alt jeg har for at det går superbra for alle oss :D
 
Godt å se at jeg ikke er alene. Ønsker dere alle masse masse lykke til, så håper jeg vi kan oppdatere forumet med mange gladnyheter på torsdagskvelden. Mest sannsynlig så får vi jo vårt første møte med den lille (prøve å overbevise meg selv om at dette skal gå bra)
 
Det er som jeg skulle skrevet det selv! Jeg har heller ingen grunn til å tro at dette skal gå galt, men allikevel et jeg kjempe nervøs. Kan ikke huske at jeg var det sist gang... Vi får bare prøve å være positive for det går mest sannsynlig veldig bra :)
 
Det er som jeg skulle skrevet det selv! Jeg har heller ingen grunn til å tro at dette skal gå galt, men allikevel et jeg kjempe nervøs. Kan ikke huske at jeg var det sist gang... Vi får bare prøve å være positive for det går mest sannsynlig veldig bra :)
Når skal du på tdlig UL, skal du privat i trondheim? :)
 
Kjære deg føler med deg :) hver ultralyd gruer jeg meg masse til. Du skal nok se at alt i orden med babyen :) krysser fingrene og tærne for deg så får du si fra når jeg kan slippe :) klem ♥
 
Kjenner til det jeg også!
Skal ikke før mandag om 1 uke.. Og det er jo såååå lenge til! Men samtidig så syns jeg lissom det er litt greit også,for jeg gruer meg så veldig!
 
Når skal du på tdlig UL, skal du privat i trondheim? :)
Jeg skal ikke før den 11. Mai, og det føles som en evighet til, men gleder meg utrolig masse! Har bestilt på ultralydportalen og må betale 1300 kroner for det! Men det er verdt hver en krone!
 
Jeg skal ikke før den 11. Mai, og det føles som en evighet til, men gleder meg utrolig masse! Har bestilt på ultralydportalen og må betale 1300 kroner for det! Men det er verdt hver en krone!
Jeg skal også dit, men drar i uke 11 så slipper jeg å betale så mye :) Var der i uke 11 forrige gang også, det var kjempe bra!
 
Jeg skal også dit, men drar i uke 11 så slipper jeg å betale så mye :) Var der i uke 11 forrige gang også, det var kjempe bra!
Ah, så bra at du var fornøyd der :) ja, vi tenkte på å ta det tidligere vi også, men hovedgrunnen til at vi valgte etter uke 12 er pga minnepinnen med bilder! Tenkte kanskje vi ikke fikk noen bilder om vi tok den før uke 12, og bilder måtte vi ha. Hehe

Husker du hvor lang tid de brukte på ultralyden?
 
Tror nok de fleste kjenner på den frykten:oops: Men vi må bare tro og håpe det skal gå bra:) Så lenge det ikke er noe som tilsier at det skal være noe galt må vi stole på at kroppen vår gjør det den skal ;) Ønsker deg masse lykke til :) Gleder meg til oppdatering ;) Klem!
 
Føler med deg! Gleder meg sånn til å høre hjertelyden, bare for å få en bekreftelse på at det er liv der inne :) Det kommer til å gå så bra skal du se, oppdater oss da :D
 
Føler med deg, kjære deg! Jeg har det sånn i dag, for jeg skal på ultralyd i dag kl 15! Og jeg skjelver og svetter.. Og jeg har allerede hørt hjertelyden fordi jeg har doppler.. Men jg er bare nervøs! Så skal bli godt å få det overstått! :p masse lykke til, søte deg!
 
Skal i dag kl 15 jeg også og er veeldig spent.. Tror nok vi har det sånn alle sammen. Huff, hva vi utsetter nervene og kroppene våre for. Men så er det i håp om et fantastisk utfall også da, som forhåpentligvis vil veie over alle bekymringer vi har hatt i graviditeten.. :) Lykke til Lille My, og alle sammen xxx
 
Da har dagen kommet. Har omtrent ikke sovet i natt :( Skal først på jobb hele dagen, så på bytur for å ta tidlig UL. GRUER MEG!!! Men om 12 timer vet jeg hvordan det ligger an, min store frykt er at det ikke er liv :( :(
 
Back
Topp