Er sååå spent!!

po

Betatt av forumet
Idag hentet jeg pakken fra Trondheim på posten, og der låg alle medisiner som jeg skal begynne på... Ååå herregud...er så spent!!! Er bare 9 dager til spraystart!!!![:D][:D][:D] Skal begynne på sprøyter 14.mai...

Når på døgnet har dere tatt den?? Kanskje best på kvelden siden jeg jobber vakter og står opp til litt forskjellige tider hver dag...

ORIGINAL: po

Idag hentet jeg pakken fra Trondheim på posten, og der låg alle medisiner som jeg skal begynne på... Ååå herregud...er så spent!!! Er bare 9 dager til spraystart!!!![:D][:D][:D] Skal begynne på sprøyter 14.mai...

Når på døgnet har dere tatt den?? Kanskje best på kvelden siden jeg jobber vakter og står opp til litt forskjellige tider hver dag...

Tenker du på sprayen? Den tok jeg tre ganger for dagen, kl 07, 14 og 21. Ja, nå er det snart oppstart!! 9 dager går fort[:D]

ORIGINAL: MissSunshine

Tenker du på sprayen? Den tok jeg tre ganger for dagen, kl 07, 14 og 21. Ja, nå er det snart oppstart!! 9 dager går fort[:D]

Nei jeg tenkte på sprøyten. Sprayen skal jeg ta kl 08 og 20. Men da skal jeg jo opp uansett, kom jeg til å tenke på, så da kan jeg jo bare ta sprøyten også...hmm... tenkte vist ikke ei lita stund der...[;)]

Jeg tar sprayen kl. 8 og 20 og sprøyta blir kl. 700 sirka etter jeg har vært på badet, mellom 650 og 700.

det ER skikkelig spennende[:D]

selv tok eg spray kl 08,15 og 22[:D]

ønsker deg masse lykke til[:D]

Masse lykke til med oppstart, po. [:)]

I brevet jeg fikk fra UNN står det at sprøytene skal tas på ettermiddagen, så tenker jeg kommer til å sette dem ca kl 18. Det passer best med hverdagen min. Slipper å stikke på jobb eller fritidsaktiviteter [;)]

Lykke til med spraystart, po! Jeg ligger litt etter. Starter med spray 3. mai.

ok, takk for svar[:D] Jeg både gleder og gruer meg på samme tid...

Da er vi hvertfall to [;)]

ORIGINAL: ElinR

hvilke sprøyte skal du ta? på mine papirer sto d at sprøytene helst skulle taes om morgenen hehe
sikkert ulike sprøyter da, jeg hadde puregon.

Mener du meg eller po?

Uansett, jeg skal bruke puregon.

Skal inn til samtale, UL og opplæring i sette sprøyter samme dag om jeg skal begynne å stikke, så kan ikke sette sprøyta før jeg har vært på UNN. Så skal vel sprøytene settes til noenlunde samme tid hver dag. Derfor blir det ettermiddag på meg.

ORIGINAL: babyT?

hvilke sprøyte skal du ta? på mine papirer sto d at sprøytene helst skulle taes om morgenen hehe

Mener du meg eller po?

Skal inn til samtale, UL og opplæring i sette sprøyter samme dag om jeg skal begynne å stikke, så kan ikke sette sprøyta før jeg har vært på UNN. Så skal vel sprøytene settes til noenlunde samme tid hver dag. Derfor blir det ettermiddag på meg.

mente deg ja, puregon er veeeeldig lett å sette hvertfall [:)]

Jeg skal også ta puregon. Men har ikke sett at det står noen plass at den skal taes om morningen. Men så har jeg ikke lest hele den "boken" som fulgte med heller... Tror kanskje jeg vil ta den på ettermiddagen jeg òg, så kræsjer det ikke med jobb og fritidssysler..

Åååå...herregud snart starter det hele[:D][:D] Så rart at noen som en har ventet på sååå lenge snart er der...

Jeg begynner også å sette sprøyter 14.mai! Har ultralyd fredag 23.mai på St.Olavs. Du da? Så moro å slå følge med noen da [;)]

ORIGINAL: babyT?

Mener du meg eller po?

mente deg ja, puregon er veeeeldig lett å sette hvertfall [:)]

Jeg skal også ta puregon. Men har ikke sett at det står noen plass at den skal taes om morningen. Men så har jeg ikke lest hele den "boken" som fulgte med heller... Tror kanskje jeg vil ta den på ettermiddagen jeg òg, så kræsjer det ikke med jobb og fritidssysler..

Åååå...herregud snart starter det hele[:D][:D] Så rart at noen som en har ventet på sååå lenge snart er der...

Ja, tenk nå er dagen snart her. Spennende. Masse lykke til
[:)][:)][:)]
Jeg tok puregon, men satt den kl. 21.00.

jeg tar spray 8.30 og 20.30,
står også på arket mitt at sprøyten skal helst tas om morgen, så jeg har planer om å ta den 8.30 for da er jeg på jobben. jeg starter med sprøyte 7 mai, tar også puregon 150 ie.

ORIGINAL: Guria

Jeg begynner også å sette sprøyter 14.mai! Har ultralyd fredag 23.mai på St.Olavs. Du da? Så moro å slå følge med noen da [;)]

Guria, da ligger vi helt likt i løypa[:D]Jeg skal òg på UL 23.mai. Men vi skal ta det på sykehuser her vi bor[:D]
Gøy da!! Lykke til!! Vi "snakkes" vel seinere...hehe..

Back
Topp