Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må innrømme at jeg ikke har sluttet helt å røyke ennå. Før jeg kunne teste de tidligere månedene hadde jeg kuttet ned til 3-4 om dagen først sånn at jeg var forberedt på å slutte, men siden vi ikke trodde det var sjans nå og ikke kom til å prøve igjen før mars/april begynte jeg å røyke for fullt igjen i desember. Når jeg fant ut at jeg var gravid på tirsdag bestemte jeg meg for å kutte ned, og slutte helt nå i helgen. Når jeg er hjemme kan jeg lettere finne på ting for å distrahere meg, mens på jobb sitter jeg foran en pc hele dagen med ensformig arbeid. Det blir ikke mer enn 2-3 i dag, og 1-2 i morgen, så er det helt slutt! Men sliter med forferdelig dårlig samvittighet...
Slutt til helgen du så går det så fint atte. stå på!!!
Min samboer sluttet på dagen for å gjøre det lettere for meg Veldig stolt av han Selv synes jeg det er tortur, men det går virkelig unna med Doc og tyggegummi.. Hjelper veldig og det holder meg unna småspising å
Jeg sprakk idag tok en røyk med en kollega på jobb.. Herregud så dårlig samvittighet jeg fikk! men til helgen er det helt slutt, sambo hadde blitt super skuffa om han fant det ut.. Han skal også slutte til helga (eller når lageret er slutt) som er nå snart heldigvis nesten så jeg skulle ønske jeg ble super kvalm, og ikke fikk lyst på røyk eller snop!
Hehe ja det var det, skal prøve! Men sykt vanskelig.. Mn dette skal GÅ! Jeg har vært så sykt sur på svigerinnen min som røykte masse hele svangerskapet og i tillegg røyker og ammer! Så jeg skal vertfall ikke være lik henne, det er sikkert!!En sprekk, kan vi ikke bli sint for. det er ikke lett å kutte tvert. Bare tenk på samvittigheten du fikk i dag etter en røyk, neste gang du blir fristet.
klem
Hehe ja det var det, skal prøve! Men sykt vanskelig.. Mn dette skal GÅ! Jeg har vært så sykt sur på svigerinnen min som røykte masse hele svangerskapet og i tillegg røyker og ammer! Så jeg skal vertfall ikke være lik henne, det er sikkert!!