Er såååå røyk sugen!!!!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Jeg blir snart sprø!!!!

Går så fint! :) Har du Nicotinelle tyggi eller noe? Selv har jeg vært fri i snart 3 uker :D stolt...!

Går så fint! :) Har du Nicotinelle tyggi eller noe? Selv har jeg vært fri i snart 3 uker :D stolt...!

Nei har ingenting.... men jeg får bare bite tennene sammen, et annet alternativ er det ikke!
Flink du har vært :)

1 uke.... og det har aldri vært et problem å slutte de andre gangene jeg var gravid, men nå har jeg jo brukt røyken som en del av trøsten i sorgen

Uff skjønner åssen du har det! Jeg trapper fortsatt ned :( Nå har jeg 3 røk igjen, så er jeg ferdig!! Gruer meg som en unge :( Blir nok lettere når jeg har fått se lille spire til onsdag <3

Uff skjønner åssen du har det! Jeg trapper fortsatt ned :( Nå har jeg 3 røk igjen, så er jeg ferdig!! Gruer meg som en unge :( Blir nok lettere når jeg har fått se lille spire til onsdag <3

Vi må jo bare, så da er det vel bare å knipe tennene sammen og finne noe annet å tenke på
Men er ikke lettere når gubben kommer inn nå etter en røyk og oooooser røyklukt :(
Gleder meg til han har røykt opp pakkene sine med røyk for da er han også ferdig

Samme her!!! 8 dager uten røyk! :( har slitt de to siste dagene nå,drømmer til og med at jeg tar meg en røyk ;) satser på at det blir bedre snart :)

Jeg drømte om røyk i natt, men til og med der fikk jeg ingenting. ALLE jeg kjenner stod å røykte rundt meg mens jeg fikk ingenting... hehe

Vi må jo bare, så da er det vel bare å knipe tennene sammen og finne noe annet å tenke på
Men er ikke lettere når gubben kommer inn nå etter en røyk og oooooser røyklukt :(
Gleder meg til han har røykt opp pakkene sine med røyk for da er han også ferdig

Min også! :) Har vel rundt en kartong igjen.
Jeg drømte at jeg gøemte meg ut, røykte en halv røyk før jeg ståkk og kastet den :P

Min også! :) Har vel rundt en kartong igjen.
Jeg drømte at jeg gøemte meg ut, røykte en halv røyk før jeg ståkk og kastet den :p

Hehe.... vi får hjelpe hverandre med å holde oss unna for de små spirene våres <3

Ja her skal oxo gubben slutte... Men han nekter å slutte føre han vet ungen lever og jeg har passert uke 12 :( Så jeg kommer til å få det helt jævelig de neste 6 ukene!!

Ja her skal oxo gubben slutte... Men han nekter å slutte føre han vet ungen lever og jeg har passert uke 12 :( Så jeg kommer til å få det helt jævelig de neste 6 ukene!!

Uff det er ikke bra!!!! du får søke støtte her inne da så får vi hjelpe hverandre

Flinke jenter som holder på å slutte:-D selv holder jeg på å kaste snusen. Skulle egentlig slutte i går, når boksen var tom. Men selvfølgelig måtte jeg finne en boks med 5 stk igjen i dag. Så nå blir det når de 5 er borte! Men da er det slutte! Basta bom!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nekter å slutte før uke 12? Skjønner at du er lei deg. Det var egoistisk.

Back
Topp