hemmeligennsålenge
September 2013 <3
Jeg blir snart sprø!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går så fint! Har du Nicotinelle tyggi eller noe? Selv har jeg vært fri i snart 3 uker stolt...!
Uff skjønner åssen du har det! Jeg trapper fortsatt ned Nå har jeg 3 røk igjen, så er jeg ferdig!! Gruer meg som en unge Blir nok lettere når jeg har fått se lille spire til onsdag <3
Samme her!!! 8 dager uten røyk! har slitt de to siste dagene nå,drømmer til og med at jeg tar meg en røyk satser på at det blir bedre snart
Vi må jo bare, så da er det vel bare å knipe tennene sammen og finne noe annet å tenke på
Men er ikke lettere når gubben kommer inn nå etter en røyk og oooooser røyklukt
Gleder meg til han har røykt opp pakkene sine med røyk for da er han også ferdig
Min også! Har vel rundt en kartong igjen.
Jeg drømte at jeg gøemte meg ut, røykte en halv røyk før jeg ståkk og kastet den
Vi må jo bare, så da er det vel bare å knipe tennene sammen og finne noe annet å tenke på
Men er ikke lettere når gubben kommer inn nå etter en røyk og oooooser røyklukt
Gleder meg til han har røykt opp pakkene sine med røyk for da er han også ferdig
Ja her skal oxo gubben slutte... Men han nekter å slutte føre han vet ungen lever og jeg har passert uke 12 Så jeg kommer til å få det helt jævelig de neste 6 ukene!!
Uff det er ikke bra!!!! du får søke støtte her inne da så får vi hjelpe hverandre
Ja her skal oxo gubben slutte... Men han nekter å slutte føre han vet ungen lever og jeg har passert uke 12 Så jeg kommer til å få det helt jævelig de neste 6 ukene!!
Nekter å slutte før uke 12? Skjønner at du er lei deg. Det var egoistisk.