Er rugar igjen

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Fekk inn to, i flg klinikken, supre egg i går[:)] Håpar i alle fall at eit av dei klorar seg godt fast denne gongen! Fekk og 6 på frys[:)] Og fekk vite at det siste egget som låg til befruktning med IVF og hadde befrukta seg litt etter dei andre egga. Dvs at av 10 modne egg vart alle 10 befrukta! Det er jo kjempebra resultat og mitt beste forsøk nokonsinne! Håpar berre at fortsettelsen vert like bra!

Var dårlig nett på hotellet me budde på i Dk og i går var eg utan nett. Derfor litt sein å oppdatera..   

Dette blir bra snuppa [:D][:D][:D]

Å, herlig[:D]

Lykke til med rugingen[:)]

ORIGINAL: maejmedspire

Gratulere som ruger, og du får ha masse masse lykke til fram til testdato!!!!

ORIGINAL: snuppeknupp

Gratulerer med mange på frys og to i magen! Krysser for full klaff [:D]

Grattis[:D] Utrolig deilig følelse når du får så mange gode egg[:)] Selv så hadde jeg ut 4, men var kun 1 egg som var bra... og jeg hadde flaks for det var gullegg[:)][:)] IGJEN[:)]

Håper du får tvillinger jeg[;)] Så får du litt utfordringer[:D] neida, men du fortjener det virkelig!!!!!!!!!!![:)]

Takk for alle lykkeønskningar! Ein liten danske i armane ja;) Hehe, satsar på dette blir mitt lykkeforsøk ja! Om begge egga skulle finne på å klore seg fast så ser eg på det som ein stor bonus! I slutten av nov er det nemlig 6 år sidan eg kasta pillen og i des 3 år sidan min SA og det er laaaaaaang ventetid det!  

Off ja ikke noe kjekt! Urettferdig!! Var sjøl prøvere i 4 år før spiren satt ved hjelp av IVF. Følte det var en evighet, men da er jo 6 år ILLE[&:][:(] Håper virkelig at det lykkes for dere nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser alt jeg har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knallbra resultat[:D][:D][:D][:D]lykke til som ruger har eb god følelse for både deg og fano[;)][;)][;)]pleier og ha rett[;)][;)][;)]klem

ORIGINAL: t.t.h.

knallbra resultat[:D][:D][:D][:D]lykke til som ruger har eb god følelse for både deg og fano[;)][;)][;)]pleier og ha rett[;)][;)][;)]klem

Takk, takk! Håpar du har rett på oss begge då! Det hadde vore supert! Håpar det går bra med deg!!? klem[:)]

ORIGINAL: maejmedspire

Gratulere som ruger, og du får ha masse masse lykke til fram til testdato!!!!

Masse lykke til! Skal tenke på dere og krysse fingrene!!! [:)]

Takkar så masse[:)]

Gratulerer så mye [:D]
Tenk 2 gullegg på deg, supert. Denne gangen må det jo bare gå bra.
Åsså mange på frys, kjempe bra uttelling denne gangen [:)]

Takk for hilsing på min tråd også [;)] Nå skal vi ruge godt de neste ukene... hehe...
Men sier du at vi er på rugedag 2 eller 3 i dag? Telles innsettingsdagen som 1. rugedag? hmmmm...

Kjempebra resultat.. Og no skal det fortsette med bra resultater.. [:D]

ORIGINAL: lille liss

Gratulerer så mye [:D]
Tenk 2 gullegg på deg, supert. Denne gangen må det jo bare gå bra.
Åsså mange på frys, kjempe bra uttelling denne gangen [:)]

Takk for hilsing på min tråd også [;)] Nå skal vi ruge godt de neste ukene... hehe...
Men sier du at vi er på rugedag 2 eller 3 i dag? Telles innsettingsdagen som 1. rugedag? hmmmm...

Eg tel innsettingsdagen som rugedag 1 ja[:)] Så me er på rugedag 4 i dag[:)]

ORIGINAL: mklu83

Kjempebra resultat.. Og no skal det fortsette med bra resultater.. [:D]

Takk, takk mklu83[:)]

Back
Topp