Er redd og sint.

eplemos

Forumet er livet
Min kjære har ikke kommet hjem fra festival endå.
De han reiste med er kommet hjem, ihvertfall båten de for med.
Og eg får ikkje tak i han på telefon [:@]
Er sint, og samtidig redd. Og det pøsregner ute.
 
Uff da... skjønner deg innmari godt!!!! Det går nok fint skal du se, men fryktelig bale å være redd for noen... Så utrolig unødvendig å ikke gi beskjed... [:@]
 
Wow, ser du skriver ti på seks? Har du sittet oppe og ventet hele tiden?
Hadde vært redd, sint og meget fobanna ja. Krysser fingrene for at alt er bra..Han er ikke bare tom for strøm på mobilen da? Huff[&:]
 
ORIGINAL: vimsemamma

Wow, ser du skriver ti på seks? Har du sittet oppe og ventet hele tiden?
Hadde vært redd, sint og meget fobanna ja. Krysser fingrene for at alt er bra..Han er ikke bare tom for strøm på mobilen da? Huff[&:]


Åhr,må kunne gi beskjed da [:@]
 
Veldig spent på om du har hørt noe, og om han kom hjem til slutt.
 
Ikke noe moro å sitte der å vente, da blir en sint og redd om hverandre. Burde kunne gitt beskjed på et eller anna vis, om mobilen er tom for strøm går det jo å få låne en tlf et sted.
 
Skjønner du blir redd!! håper du har hørt fra han nå da!
 
ORIGINAL: Spent24

håper han ahr kommet seg trygt hjem til nå[&:]



Signerer!
..og håper at du får hvilt deg litt i dag![:)]
 
ORIGINAL: Cstina

Skjønner du blir redd!! håper du har hørt fra han nå da!
 
Uff da skjønner at du er urolig. Du kunne jo fått en mld  slik at du slapp å sitte oppe hele natta.
Håper at han har kommet seg trygt hjem,
og at dere begge får sovet nå litt utover dagen [:)]
 
ORIGINAL: Sorland

Veldig spent på om du har hørt noe, og om han kom hjem til slutt.

Ikke noe moro å sitte der å vente, da blir en sint og redd om hverandre. Burde kunne gitt beskjed på et eller anna vis, om mobilen er tom for strøm går det jo å få låne en tlf et sted.
 
ORIGINAL: Sorland

Veldig spent på om du har hørt noe, og om han kom hjem til slutt.

Ikke noe moro å sitte der å vente, da blir en sint og redd om hverandre. Burde kunne gitt beskjed på et eller anna vis, om mobilen er tom for strøm går det jo å få låne en tlf et sted.
 
ORIGINAL: Spent24

håper han ahr kommet seg trygt hjem til nå[&:]
 
Tom for strøm på telefonen var han ja.
Og kan ikke nummeret mitt utenat (han kan ikke sitt eget en gang, hehe).
Så han fikk ikke gitt beskjed.

Ja, eg sitter alltid oppe til han kommer, for har ikkje sjangs å sove når det er sånn.
Han kom hjem halv 7.
 
Godt å høre at han kom trygt hjem da[:)]
Du får be han legge en lapp med nr ditt i lommeboka,så han alltid har den med seg.
 
ORIGINAL: linko

Godt å høre at han kom trygt hjem da[:)]
Du får be han legge en lapp med nr ditt i lommeboka,så han alltid har den med seg.


Hehe, han har ikke lommebok.
Bare kortholdere vi. Men det skal IKKE skje igjen. Det har han lovd.
 
ORIGINAL: eplemos

ORIGINAL: linko

Godt å høre at han kom trygt hjem da[:)]
Du får be han legge en lapp med nr ditt i lommeboka,så han alltid har den med seg.


Hehe, han har ikke lommebok.
Bare kortholdere vi. Men det skal IKKE skje igjen. Det har han lovd.

Da blir det vanskeligere ja. Du får be han pugge nr ditt så han husker det[:)]
 
Back
Topp