Er redd for å gå gjennom 3 innsett, vurderer å avlyse :( fryktelig tøft :(

Skulle gjerne sluppet å teste men ved klinikk spiren så må man teste etter 14 dager :(
Forklar situasjonen for dem. Si at du synes det er vanskelig. Det kan ikke være så vanskelig for dem å gå med på ❤️

Tusen takk og gratulerer ❤️❤️ problemet er bare at jeg er redd for testdagen :( jeg synes det er fælt å teste for eggløsning og :(
Det forstår jeg kjempegodt! det var derfor jeg ikke testet før testdagen, og da tok jeg først en strimmeltest før jeg tok en digital, for hvis strimmelen viste kun en strek var jeg mer forberedt på at det stod "ikke gravid" på den digitale.
Skjønner også det med å teste for eggløsning. Jeg fikk utsatt innsett 5 måneder på rad fordi jeg alltid fikk eggløsning på "feil" dag. Så det er en enorm påkjenning dette løpet her.
Men gang på gang så ser man at det går til slutt :)

Det forstår jeg kjempegodt! det var derfor jeg ikke testet før testdagen, og da tok jeg først en strimmeltest før jeg tok en digital, for hvis strimmelen viste kun en strek var jeg mer forberedt på at det stod "ikke gravid" på den digitale.
Skjønner også det med å teste for eggløsning. Jeg fikk utsatt innsett 5 måneder på rad fordi jeg alltid fikk eggløsning på "feil" dag. Så det er en enorm påkjenning dette løpet her.
Men gang på gang så ser man at det går til slutt :)
Åh det må være tøft med utsettelse :( var det offentlig siden feil dag? Jeg er heldigvis privat så de har innsett i helg. Jeg vurderer liksom å ikke sette inn for jeg er der at jeg tror ikke jeg tør å teste på testdagen :(

Book en time hos fastlegen for å ta blodprøve på testdagen?

Man må dessverre igjennom en del oppturer og nedturer før man når målet i dette gamet.

Kjenner meg litt igjen. Gruer meg så mye til tredje uttaket. Uttakene mine pleier å være ekstremt smertefulle. Får nesten lyst til å grine når jeg tenker på det. Men jeg må bare bite tennene sammen, for ønsket mitt om å bli mor er større en frykten for uttak.

Når det er sagt, så må man også passe på at man ikke går i kjelleren.
Iblant kan det være lurt med en liten pause for å samle litt krefter.

Book en time hos fastlegen for å ta blodprøve på testdagen?

Man må dessverre igjennom en del oppturer og nedturer før man når målet i dette gamet.

Kjenner meg litt igjen. Gruer meg så mye til tredje uttaket. Uttakene mine pleier å være ekstremt smertefulle. Får nesten lyst til å grine når jeg tenker på det. Men jeg må bare bite tennene sammen, for ønsket mitt om å bli mor er større en frykten for uttak.
Ved 2 innsett så tok jeg blodprøve til fastlegen, men ikke svar før etter 5 dager å måtte mase meg til svar :(

Åh det må være tøft med utsettelse :( var det offentlig siden feil dag? Jeg er heldigvis privat så de har innsett i helg. Jeg vurderer liksom å ikke sette inn for jeg er der at jeg tror ikke jeg tør å teste på testdagen :(
Jeg gikk offentlig ja.
Det er jo ingen garanti for at det går vegen neste gang, men jeg håper du klarer å gjennomføre det, for det kommer til å bli sååå verdt det den dagen du får en positiv test. Om det blir neste gang eller gangen etter der, det kommer til å bli din tur :Heartred men så klart du må lytte til kroppen og hodet ditt, kanskje du bare trenger en pause og koble av litt før neste innsett også. Det er så viktig å ta vare på seg selv gjennom denne prosessen. :Heartred

Back
Topp