Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gutten min på 7 mnd ligger på gulvet i mørke rød bukse nå :)Søstern brukte den også og han kler den veldig godt. Rødt er ikke jentete, men rosa og lilla blir nok mer jentete.
Jeg bruker masse rødt på min sønn, og han kler det veldig godt! Får stadig høre at han er så fin i rødt, og at gutter generelt kler rødt! Jeg har alltid vært glad i rødt på gutter (mannen bruker faktisk også en del rødt!), så jeg sier kjør på!
Gutter kan fint bruke rødt! Men da tenker jeg på rødt-rødt og ikke burgunder eller over mot rosa ;-) Kjenner flere gutter som elsker rødt, mest pga filmen cars...
Her bruker lillemann ofte røde eller rosa piqueskjorter. Syns det er såå fint! Så lenge jeg kjører mørke guttete bukser/ shorts til, ser jeg ikke no jentete i det i det hele tatt!
Jeg hadde valgt den jakka i rødt til min sønn lett. Både han og jeg er veldig glade i rødfargen, og som flere sier; kler gutten din rødt så go for it! Jeg synes rødt går til både jenter og gutter