Høres tøft ut og det høres lurt ut å prate med noen. Klem til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør alle foreldre, innimellom. Kjempeflott at du forklarer barna hvorfor. Det er nøkkelenJa, er det jeg håper på. Jeg er inne i en lang og dårlig periode nå og har sagt og gjort ting i sinne jeg skammer meg mye over (ikke vold, altså!), men passer på å be vesla om unnskyldning etterpå og forklare hvorfor det ble sånn. Samvittigheten gnager, men håper at barna ikke tar skade.
Ja, er det jeg håper på. Jeg er inne i en lang og dårlig periode nå og har sagt og gjort ting i sinne jeg skammer meg mye over (ikke vold, altså!), men passer på å be vesla om unnskyldning etterpå og forklare hvorfor det ble sånn. Samvittigheten gnager, men håper at barna ikke tar skade.
Der kommer vel litt ann på personlighet også. Jeg har 3 søsken og to av dem er halv søsken. Ingen av oss er like uansett. Noen er litt mer utsatt for miljø enn andre. Det ser jeg veldig på mine søsken. Det gjelder noe annet en psykiske problemer men. Som min bror, ene halvsøster( hor mamma) og mamma er veldig opptatt av å ha de beste og nyeste tingene hele tiden. Min halvsøster (hos pappa), jeg og pappa er ikke opptatt av dette i det hele tatt. Det merkelige her er at jeg har bodd hos mamma og broren min bodde mest hos pappa. Så mye er nok desverre litt innlagt i personlighet også. Men man kan hjelpe sine barn.Dette har jeg også lurt veldig på.
Har selv en fukka mor som var riktig ufin med meg i barndommen.
Mens min halvbror (samme far) sliter veldig med angst, depresjon og sosial angst. Vi har mer eller mindre vokst opp sammen. Mens hans mor er helt frisk. Hvordan kan det da ha seg at min bror sliter så enormt mens jeg ikke.. Det er jo jeg som hadde en fukka barndom pga min mor... Mens han hadde det som plommen i egget..
Så han hadde hverken dårlig arv eller miljø.. Mens jeg hadde begge deler og er helt ok..
Det er genetisk så det er arvelig :/Jeg vil si ha.
jeg har ei bibolar søster og ei mor som jeg selv har gitt samme diagnosen. Har også tanter på mors side med samme problemet.