Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja på en måte. Men spørs litt hvordan man er som forelder trur jeg. Tenker mye på det selv. Men her er det svigerfamilie så håper det bryter sirkelen på den måten. Men er supert at du er klar over det. Det er nok ikke arvelig genetisk men pga miljø. Så da gjør su en god jobb ved å ikke gjøre som din mor. Og kanskje prate med en psykolog ang dette? De veit jo dette best.
Dette har jeg også tenkt en del på. Det sies jo at psykisk sykdom og avhengighet liksom ligger til noen familier. Økt risiko liksom. Men jeg tenker at miljø overgår arv når det kommer til slikt, så jeg tror barna dine er godt sikretTakk for svar alle. Jeg er litt mer rolig i forhold til dette, men jeg kommer til å være ganske obs etterhvert som de vokser og blir eldre. Kan egentlig ikke gjøre så mye annet.
Dette har jeg også tenkt en del på. Det sies jo at psykisk sykdom og avhengighet liksom ligger til noen familier. Økt risiko liksom. Men jeg tenker at miljø overgår arv når det kommer til slikt, så jeg tror barna dine er godt sikret
I en lang og vanskelig periode, be om hjelp!Ja, er det jeg håper på. Jeg er inne i en lang og dårlig periode nå og har sagt og gjort ting i sinne jeg skammer meg mye over (ikke vold, altså!), men passer på å be vesla om unnskyldning etterpå og forklare hvorfor det ble sånn. Samvittigheten gnager, men håper at barna ikke tar skade.
I en lang og vanskelig periode, be om hjelp!
Ja, vet jeg bør...
Ja, vet jeg bør...
At du ein gang i blant seier ting i sinne, trur eg på ingen måte trenger å skade barn, men om dette er eit mønster, så treng du hjelp. Psykisk vold er like ille som fysisk vold.Ja, er det jeg håper på. Jeg er inne i en lang og dårlig periode nå og har sagt og gjort ting i sinne jeg skammer meg mye over (ikke vold, altså!), men passer på å be vesla om unnskyldning etterpå og forklare hvorfor det ble sånn. Samvittigheten gnager, men håper at barna ikke tar skade.