Er piercingen min passé/harry/barnslig?

Jeg personlig synes du kledde den veldig bra :) Hvis du liker den så synes jeg du skal beholde den!

Jeg syns du kler den, kan ikke se for meg deg uten :o

Men jeg ville tatt den ut :p ❤️

Synes piercing er pent jeg da :p du kunne evt byttet den ut med en som er mindre/mer anonym? :)

Eg synes du kledde den :)

Her i huset måtte eg fjerne 3 stk pga mannen min gikk å plaget meg hele tiden om at eg ikke såg ut. Han mente eg såg ut som en ungdom mente han :p
Det gjorde eksen min og. Vi er ikke sammen lenger, men jeg savner to piercinger ._.

Jeg husker jeg hadde sååååå lyst på slik når jeg var rundt 15 år!

Usikker på om jeg hadde hatt den i ansiktet nå som jeg "gammel".

Veldig usikker på hva jeg skal svare :/ For det er jo som noen andre sier, veldig år 2000 og noe man har frem til man nærmer seg 30...

Men jeg syns du kledde den jo, men jeg ser veldig sjeldent voksne med ansiktspiercinger, så sant det ikke er overpierca folk/gother etc.

Både ja og nei. Har hatt i nesa, øyenbrynet, tunga og navelen selv. Tok de ut når jeg var 21. Er ikke så ille at du har den enda. Men når man begynner å få litt alderstrekk så synes jeg det ser ut som man later som man er ung.

Er ikke harry, men litt "fjortis" kanskje :p
Jeg ville tatt den ut, men om du trives med den er det bare å beholde den!
Pen er du uansett :)

Jeg var superfan og hadde flere back in the day's, men tida har forandret seg (og jeg har blitt eldre), så jeg syns du hadde vært finere uten. ;)

Jeg synes du kler den bedre enn mange andre jeg har sett, men hvis du stiller deg spm selv, vet du kanskje allerede hva svaret ditt egentlig vil være? :)

Jeg synes ikke den så harry ut på deg, men mange blir (enda mer) harry med piercing, og enkelte plasseringer er det uansett.

(Hilsen en som innså noen år for sent at navel, leppe, tunge og øyenbrynspiercing alle var ut lenger før de var inn. :P )

Er interessant å se meningene deres om dette.
Jeg kommer ikke til å ta den ut, da jeg føler den er en del av min identitet. Byttet fra en blass "diamant" til enkel kule i mai, og er veldig fornøyd med det.
Dette er vel den piercingen som har vært mest gjennomtenkt av alle de jeg har/har hatt, tok den for 11 år siden.

Så jeg kan fint leve med å være 33 og "ut" ;)

Jeg husker jeg hadde sååååå lyst på slik når jeg var rundt 15 år!

Usikker på om jeg hadde hatt den i ansiktet nå som jeg "gammel".

Veldig usikker på hva jeg skal svare :/ For det er jo som noen andre sier, veldig år 2000 og noe man har frem til man nærmer seg 30...

Men jeg syns du kledde den jo, men jeg ser veldig sjeldent voksne med ansiktspiercinger, så sant det ikke er overpierca folk/gother etc.
Hehe, hva er "gammel" ? :p

Back
Topp