Er partneren din flink å hjelpe deg no som du er gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Føler du at partneren er til god hjelp, eller at vedkommende kunne ha hjulpet til endå meir?

Han har vært 90% alenefar/alene om husarbeidet siden slutten av oktober, så han er helt fantastisk! :):Heartred

Helt fantastisk! Gjør stort sett det meste med lillegullet på 2,5 år. Og det meste av husarbeid pga bekkenet mitt ❤️

Mannen hjelper masse og tar ansvar for snuppa vår så jeg får sovet litt ekstra innimellom.

Han har vært 90% alenefar/alene om husarbeidet siden slutten av oktober, så han er helt fantastisk! :):Heartred
Samme her + at de to andre er ikke hans hans. Og han jobber nattskift ir 12t. Kunne ikke ønske noe bedre:)

Når jeg trenger å sove litt ekstra på formiddag/ettermiddag, så tar han ansvar for barnet vi allerede har. Han har også stortsett tatt legginga i det siste :happy:

Kunne ikke vært bedre:Heartred
Han gjør absolutt alt og forventer ingenting av meg. Jeg gjør det jeg klarer, men kan ikke skryte av at det har vært så mye akkurat.
Han er ene og alene grunnen til at jeg turte å gjøre dette igjen. Han var fantastisk sist graviditet og like fantastisk nå:notworthy

Når han har sine hjemmeperioder kan jeg nesten glemme unger og hjem. Da står han for levering/henting, snømåking, husarbeid, matlaging, serverer meg mat og vann på sofan. Så han er virkelig et kupp av en mann :Heartred
Så må si jeg gruer til han drar på jobb nå for to uker for jeg har blitt litt bortskjemt - og bekkenet krangler...

Back
Topp