M
Moderator Marte
Guest
Føler du at partneren er til god hjelp, eller at vedkommende kunne ha hjulpet til endå meir?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldige dere er jenter! Her er det bare klaging på at han syns jeg roter.... Ingen takk for alt jeg gjør, som er all husvask, ordne med bil, barn, hund, handle, lage middag hver dag, vasker alt av klær, bytte på seng osv osv.... Skulle ønske han satt litt mer pris på det
Han tror nok at alt jeg gjør er bare sånn som skjer av seg selv... Han fikk dårlig samvittighet når jeg satt å gråt i halvannen time for jeg føler han tar det for gitt! Vi har jo en gutt på snart 2 år i tillegg. Han er verdens beste pappa, men har vært bortskjemt hele livet med at det er noen som vasker og ordner alt ellers...Har du fortalt han hvordan du føler det? Du kommer til å slite deg helt ut når den lille kommer og krever mye oppmerksomhet og at du i tillegg må gjøre alt husarbeidet. Sett ned foten først som sist og be han vokse opp å ta ansvar!