Er partner med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Han har bare vært med på ul og en gang hos lege og jordmor for å hilse på for han mente at han ville bli sett på som uinteresser far siden han ellers ikke kunne være med :laughing002

Han var med på første time hos jm, skal også bli med på neste time da vi kanskje får høre hjerte slå for første gang [emoji4] ellers tror jeg at jeg drar alene, så får han bli med på oul og fødsel så klart.

Første tul var han ikke med da vi ikke var forberedt på at det var tul og ikke samtale vi var innkalt på. Skal på neste tul i neste uke og da skal han være med ❤️

Hadde første kontroll hos legen i går og da var han ikke med da jeg ikke ser helt poenget. Sist var han med på ordinær ultralyd og på en jordmortime og hørte hjerteslag og det synes jeg var helt greit :) Han jobber og kan ikke alltid bli med på ting, det er heller ikke nødvendig synes vi. Han er med på det viktigste :)

Han er med på ultralydene, ikke kontroller hos lege/JM. Samme som sist. For det første er han på jobb, dessuten har hverken han eller jeg noen interesse av at han skal være med og se meg bli veid og målt blodtrykk på, samt høre om plagene mine :p Følte heller ikke det var noe særlig viktig info på de timene, mest snakk om helsa mi. Den eneste timen han hadde tenkt å være med på sist var siste kontroll dagen før termin, men da var vi på føden så det utgikk ;)

Han var med på de fleste, med hu første.

Men siden det er unge nr. 2- så går jeg alene.
Han skal være med på OUL :-)

Sist var han med på første kontroll hos legen, alle ultralydene unntatt vekstestimeringen - da kom han seg ikke fra jobb og fødselsforberedende kurs.
Rekner med han blir med på ultralydene, han var med på tul i går

Han var med på de kontrollene han hadde mulighet til med førstemann, med resten har han kun vært med på UL :happy:

Back
Topp