Er partner med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du med deg mannen på kontrollene, eller drar du for det meste alene? Er han like interessert i alt som skjer?

Her synes jeg overskriften bommet med innholdet i posten :hilarious:
Mannen er med på alt han kan.
Pleie parforholdet.. vel, det er ikke stort å gjøre for tiden, han har vært borte i ukevis og jeg er opptatt med skole og jobb :p kveldene er bare avslapping, ofte med hvert vårt eller en serie på tvn.

Han er med på alle kontrollene ja :) Han er skikkelig interresert, men spør ikke meg så mye. Han spør heller legen eller jm når vi først er der. Da har han mer spørsmål enn meg t.o.m :happy::Heartred

Hahaha.. Her bommet innholdet med overskriften ja :laughing021 Må slutte å jobbe når jeg er trøtt tror jeg :laughing025

Endret overskriften fra " Hvordan pleier dere parforholdet" til "er mannen med på alle kontrollene". Om noen skulle lure!

Han har vært med på alt med ivf kontroller, uttak, innsett osv og blir også meg på ultralydene. Men svangerskapskontrollene regner jeg med jeg tar alene. Er ikke så spennende for han å være med på:p var med på fødselskurset også sist, men ingen av oss følte vi fikk noe særlig utav det. Kunne mye heller tenkt meg et kurs om førstehjelp til barn eller noe liknende. Det savnet jeg forsåvidt på helekontrollene på helsestasjonen også.:confused005

Han har vært med på en TUL, og skal være med på oppfølging på riksen. Vet ikke hvor mye det blir senere. Får ta det som det passer seg, og på OUL. Tidligere svangerskap har jeg vært alene på kontroller (annen mann), så tenker han får bestemme litt selv hva han har behov for.

Han var med på noen kontroller og begge UL sist. Blir sikkert det samme nå

Nope, sist var han på oul , og siste jordmor time, fordi han måtte skrive under på farskaps papirer Xp

Nei, det har jeg ikke behov for :)

Han er med på ultralyder, men ser ikke helt hvorfor han skal være med på alle de andre. Trenger ikke at han sitter ved siden av når jeg klager over kvalme, forstoppelse og rastløse ben. Da snakker jeg friere med legen uten han ved siden av.

Her er mannen med på alle kontrollene ja :)
Eneste var en samtale med jordmor.

Han blir nok med på ultralyd, men de andre kontrollene har jeg ikke tenkt på at det er en mulighet en gang.

Gubben skal være med på kontrollene, kan hende det er noen han ikke kan bli med på pga jobben. Men vi prøver å legge til rette så han kan bli med [emoji16]

Han vil være med på de fleste kontrollene hos jm, tror det kun var 2 kontroller hos jm sist han ikke var med :) Han liker ikke legen min, så dit har jeg reist alene :p Er oftest hos jm, tenker han styrer det litt selv også!

OUL blir han med på, ellers drar jeg aleine [emoji5]

Han er med på ul, resten drar jeg alene på. Føler det er best slik.

Last edited:
Sist var han med på TUL ifm fosterdiagnostikk, OUL og en jordmortime for å skrive under på farskapspapirene. Regner med det blir noe sånt denne gangen også.

Her er mannen nesten mer engasjert enn meg ;) Han leser og setter seg inn i alt, og engasjerer seg i mitt ve og vell på en måte jeg ikke ante noen mann kunne :Heartred Dette er min nr 5 og hans nr 3, så ikke nytt for noen av oss - men engasjementet hans er som om det skulle vært den første for oss begge... Han blir med på alt av ultralyder og kontroller om dette svangerskapet vedvarer (snart tidlig ultralyd). Jeg har blandede følelser, han er positiv og holder humør og håp oppe :Heartred

Back
Topp