Er partner med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Kanskje på de kontrollene der det passer? Eller er det kanskje bare noen få kontroller der dere ønsker å være begge? :)

Nei, han finnes ikke interessert i akkurat det, og jeg synes det er like greit å gå alene. Går til lege, og det er kjapt og effektivt, heldigvis.

Han får bli med litt lenger ut i svangerskapet tenker jeg. Og på UL. Ikke veldig interessant å være med på den første kontrollen hos fastlege :P er jo bare skjemaer og blodprøver (6 glass takk!!) ;)

Det er han ikke med på, men veldig interessert i hva som ble sagt osv [emoji4]
Ultralyd ønsker han veldig å være med på, men ikke alltid det passer seg slik for jobben hans. Oul vil han prioritere da [emoji5]

Jeg går alene på kontroll, han blir med på ultralyd, og hvis jeg er redd for at noe er galt (hvis det skjer) syns det er greit å ha det slik :)

Med første var han med på alt, men med 2.var han med når han fikk ta seg fri. Det er ikke så lett i ny jobb. På samme måte er det nå. Han gir alltid streng beskjed om å ringe han etter kontroller hvor han ikke har kunnet være med :)
Han synes det var fælt, og ikke få være med på 1.tul og prøver, og ordne seg til og få bli med på 2. Time will tell :p

Samboer er med på alt jeg vil han skal være med på :) Dvs alt utenom den første svangeskapskontrollen :happy:
Er veldig glad for det:Heartred

Med første var han med på alt, men med 2.var han med når han fikk ta seg fri. Det er ikke så lett i ny jobb. På samme måte er det nå. Han gir alltid streng beskjed om å ringe han etter kontroller hvor han ikke har kunnet være med :)
Han synes det var fælt, og ikke få være med på 1.tul og prøver, og ordne seg til og få bli med på 2. Time will tell :p
Også kom han hjem, og fortalte at han fikk fri til og bli med på 2.tul :D

Han er med på ultralyd, usikker på om han blir med på neste kontroll hos legen.

Min var med på ULene og en av de aller siste jordmorkontrollene. Regner med at det blir det samme nå. Følte ikke noe behov for å ha han med på alt sist.

Jeg går alene stort sett, men håper han får tatt fri til å være med på OUL. :)

Han var med på første TUL og skal på andre men jeg tror han blir ikke med på første kontroll hos fastlegen. Jeg tror at det er helt greit. :joyful:

Min samboer er med på alt hos jordmor, TUL og det meste. Viktig for oss å være to i denne prosessen og dette «prosjektet»[emoji173]️ Heldigvis er sjefene hans opptatt av familie og pappaens rolle i graviditet og baby, så han får fri med betaling også[emoji120][emoji108][emoji7] Viktig for meg å ha han med, for jeg kan lett «henge meg opp i» detaljer og missforstå osv, trygt å han der å høre det samme, eller noe litt mer fornuftig[emoji12][emoji85]

Min har vært med, og skal bli med på de fleste, ultralyder. Mulig han vil være med for å snakke om fødsel en gang også, men vi har jo vært igjennom det før egentlig så vi vet jo litt hva det går i, selv om det ikke var en vanlig fødsel under normale omstendigheter. Jeg skal ganske ofte på ultralyder så om han får med seg de fleste der skal vi være veldig fornøyde, for det blir endel kontroller her og der denne gangen. Kan ikke ta seg fri fra jobb til alle da. :)

Han blir med på oul, de andre kontrollene har han ikke noe utbytte av å være med på. Så jeg har ikke tenkt tanken på å spørre om han vil være med[emoji5]
Da vi fikk førstemann gikk jeg bare til jordmor og han var med på alle kontrollene. Det var hyggelig å ha han med, men han har liksom ikke det behovet nå.

Sambo er med på alle kontroller og ultralyder. Han stiller de spørsmålene han lurer på og hjelper meg med å holde styr på all informasjon. Han kjenner jo ikke graviditeten på kroppen som jeg gjør, og syntes det er viktig å få deltatt på andre måter. Setter veldig stor pris på at han har mulighet til å delta i den graden han gjør ☺️

Back
Topp