Er partner med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Første svangerskapet var han med på alle kontroller. Tror nok han kommer til å være med på det meste. Han liker nok å følge med på at ting går bra. Etter 2 SA i år så er han nok litt redd for om det kommer til å gå bra. Vi skal ihvertfall på tul nr 2 til mandag, så håper vi får se et hjerte som slår [emoji5] (er 7+4 på mandag)
Godt med ekstra støtte fra han da[emoji4] Lykke til på mandag [emoji173]

Her blir han med til første ktr hos jordmor i allfall pluss ul. Mulig vi får ul nå hos jordmor, ås da vil han ikke gå glipp av det. Første til begge :)

Han var med på alle sist svangerskap. Han syns det var kjekt, fikk spør jordmor om ting og satt seg skikkelig inn i min situasjon :-) regner med det blir det samme den gangen her :-)

Godt med ekstra støtte fra han da[emoji4] Lykke til på mandag [emoji173]
Helt klart [emoji5] Går på lutinus og albyl-e, så blir spennende å se om det har vært verdt det [emoji5] Tusen takk [emoji173]

Helt klart [emoji5] Går på lutinus og albyl-e, så blir spennende å se om det har vært verdt det [emoji5] Tusen takk [emoji173]
Hva skal Albyl-E hjelpe for i denne situasjonen? [emoji4] Håper dere får se noe fint på ultralyden [emoji173]

Hva skal Albyl-E hjelpe for i denne situasjonen? [emoji4] Håper dere får se noe fint på ultralyden [emoji173]
Da jeg mistet siste gangen så sa gyn at jeg skulle bruke det også, men husker ikke hvorfor [emoji85]
Håper virkelig vi får se at alt går som det skal [emoji4]

Da jeg mistet siste gangen så sa gyn at jeg skulle bruke det også, men husker ikke hvorfor [emoji85]
Håper virkelig vi får se at alt går som det skal [emoji4]
Hehe..

Krysser fingrene for at dette går veien og at dere får se et bankende hjerte [emoji173]

Han har altid vært med da han har mulighet[emoji4] så blir samme ordningen denne gangen også

Sist var han med på mange av kontrollene. Nå er det litt mer hektiske hverdager osv, så vanlige kontroller går jeg nok på alene. OUL skal han selvfølgelig være med på [emoji4]

Mannen her i huset er med på alt han får mulighet til. Veldig uvant for meg. Og jeg merker jeg må anstrenge meg for å involvere han. Dette er nok pga jeg har vert alenemor i 10år. Men det å nå ha en mann som er så involvert både i lille frø og hans bonusdatter gjør meg så vanvittig rørt! #gravidekrokodilletårer

Mannen er med på alle han kan. Han et borte grunnet jobb i 5-7 uker, så noe vil han nok gå glipp av. Men han et veldig engasjert og vil få med seg det han kan :-)

Bare med på ul[emoji1303]

Samboer er med på det han kan ☺️ Han bortreist 4uker om gangen i jobben sin, så krysser fingrene for at han er hjemme til oul!

Prøver å få til at pappaen får vært med på ultralyd kontroller og eventuelt sykehus kontroll om vi må igjennom det. Vanlige jordmor timer og legetimer går jeg på alene. Blir mye fravær fra jobben ellers.

Mannen har vært med på alle ultralydundersøkelsene unntatt én da han var bortreist (har hatt seks stk. grunnet blødninger og 2 SA tidligere), men på første svangerskapskontroll hos fastlegen gikk jeg alene. Om det passer med jobb blir han nok med på noen av kontrollene hos jordmor. Det er første barn for oss begge, så jeg ønsker i alle fall at han skal være med når vi skal snakke om fødselen, slik at han også er litt forberedt på det som skal skje.

Kjæresten var ikke med på første legetime pga vi bor på et lite sted og ikke ville ha «folkesnakk» før uke 12. Han er med på resten, unntatt de kontrollene som er forbeholdt kun mor :)

Her har sambo vært med på alt så langt. Det vil han fortsette å være, såfremt det passer inn i jobbkalenderen hans. Han reiser mye i jobben, så det er nok noen timer han ikke kan være med på. Da tar jeg med min mor eller ei venninne :)

Han er med på OUL, ellers går eg åleine :) er førstegangs! Men er hans andre!

Han er med på babyrelaterte kontroller. Når jeg kun skal snakke med diabetslegen er det ikke vits. Pluss at kontoret hennes er så lite at det ikke er plass til han. Man må nesten rygge ut igjen :laughing002 Men ultralyd etc syns han er stas :Heartred

Han har ikke hatt mulighet å vært med pga jobb, så jeg har hatt med søstra hans eller gått alene. Satser på han får vært med på oul

Back
Topp