Er partner med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Eller tenker dere å gå begge på de kontrollene der det passer? Eller er det kanskje kun noen få kontroller dere ønsker å være begge på? :)

Jeg går på kontrollene. Men sambo vil at storesøster skulle få være med på ordinær ul???? HVA tenker dere om det?

Jeg ser absolutt at hun hadde elsket det, for hun er allerede så engasjert og jeg er bare i uke 9. Hun er 4,5.
Jeg har vært på en TUL i uke 8, og skal igjen i uke 12, så tenker at sjansen ikke er så stor for å få det skal være noe gale i uke 18, og jeg skal og på jordmortime før uke 18, og da hører de etter hjerterytmen.

men hva tenker dere??

Jeg og går på kontrollene alene, men på oul blir mannen med:)

Som oftest går jo oul fint, og ser at det kunne vært en fin opplevelse å ha sammen:) Men med min baggasje hadde jeg ikke tatt med meg barn på oul. Det var der jeg fikk sjokkbeskjeden og verden raste sammen sist. Ville ikke ønsket at et barn skulle sett meg da, hadde mer enn nok med å ta vare på meg selv.

Jeg har med mannen min på alt jeg [emoji7][emoji173]️ dette er våres første, så vil at han skal få oppleve så mye som meg om han ønsker det selv!

Mannen er med på ultralyd (-er?) og slipper de vanlige kontrollene om det ikke er noe spesielt som skal følges opp. Hadde litt komplikasjoner sist så blir vel fort litt ekstra kontroller...

Når det kommer til vanlige kontroller antar jeg at jeg går aleine. Dette er jo første så det meste er ukjent for oss begge :p han er med på oppfølgning på sykehuset med UL da jeg trenger støtte hvis noe skulle vise seg å være galt og det er koslig se bønna utvikle seg sammen :)

Jeg har med mannen min på alt jeg [emoji7][emoji173]️ dette er våres første, så vil at han skal få oppleve så mye som meg om han ønsker det selv!

Sånn gjorde vi det sist og, han var med på de kontrollene han rakk. Veldig koselig :) Denne gangen tror jeg det blir med at han er med på de ul han rekker :)

Last edited:
Her blir ikke samboeren med på så mye kontroller. Han skal prøve å rekke neste tul, men ellers tar jeg nok alt alene.

Han var med på nesten alle sist gang, men tror nok ikke han blir med på så mange denne gangen. OL selvsagt, og kanskje når det nærner seg slutten :)

Her blir de fleste kontroller uten mannen :-) Han skal være med på TUL og OUL.

Jeg er usikker på hvordan det blir med jobben til mannen min og kontroller, mulig han kan være med på noen men ikke alle. Forrige gang var han med på alle utenom 1(vi hadde bl.a mange ultralyder), men da hadde han bare norskkurs og det var ikke et problem å ta fri fra én dag.:p

Jeg regner ikke med han blir med på så mange, håper han kan bli med på oul denne gang, sist var vi da i hvert vårt kontinent. Men er usikker da han pendler om vi får det til

Forrige gang var han med på de aller fleste så sant han hadde mulighet, denne gangen blir han med på de han ønsker og har mulighet for [emoji4]

I forrige svangerskap var han med på alle ordinære og planlagte kontroller [emoji4] vil tro at han blir med på alle denne gangen også, han liker å være med å følge opp [emoji4]

Jeg går på kontrollene. Men sambo vil at storesøster skulle få være med på ordinær ul???? HVA tenker dere om det?

Jeg ser absolutt at hun hadde elsket det, for hun er allerede så engasjert og jeg er bare i uke 9. Hun er 4,5.
Jeg har vært på en TUL i uke 8, og skal igjen i uke 12, så tenker at sjansen ikke er så stor for å få det skal være noe gale i uke 18, og jeg skal og på jordmortime før uke 18, og da hører de etter hjerterytmen.

men hva tenker dere??

I det brevet vi fikk med innkalling til OUL de forrige gangene stod det at de ikke anbefalte at barn ble med. Det er vel sikkert i tilfelle det skulle være noe...Så mine blir ikke med - men gleder meg veldig til å vise de bilder fra OUL [emoji4][emoji177] Tenkte prøve å filme litt fra ultralyden også om det går.

Han blir med på ultralyd. Men ikkje vanlig kontroll hos jordmor.

Jeg drar nok på kontrollene uten sambo men oul blir han med på. Eventuelt tul uke 13-14 om jeg bestemmer meg for det.

Første svangerskapet var han med på alle kontroller. Tror nok han kommer til å være med på det meste. Han liker nok å følge med på at ting går bra. Etter 2 SA i år så er han nok litt redd for om det kommer til å gå bra. Vi skal ihvertfall på tul nr 2 til mandag, så håper vi får se et hjerte som slår [emoji5] (er 7+4 på mandag)

Back
Topp