Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er så opptatt av biler, det tar jo hele fokusetJa, jeg syns han er ganske entusiastiskHan kommer rett som det er å stryker meg på magen å smiler
Heldigvis slipper vi å lete etter større bil denne gangen, for forrige gang var det DET som var den store greia.. hehe
Samtidig er vi litt forsiktige, å prøver å ikke glede oss alt for mye enda (DET er vanskelig!!)
Det er godt å ha han, som er med meg å kjenner på både gleden og redselen![]()
De er så opptatt av biler, det tar jo hele fokuseter jo en måte å planlegge på det også. leste foresten en veldig morsom historie om noen som skulle få trillinger. På ultralyden begynte mor nesten å gråte, far satt og gliste og tenkte på hvilken bil han kunne kjøpe seg
haha
Hva slags 7 seter har dere? Vi vurderer peugeot 5008Haha,ja ikke sant!! Jeg tror faktisk at HAN hadde begynnt å gråte hvis vi hadde ventet trillinger nåJeg sa "tenk om det er tvillinger da?" Å da sa han "ånei.." åsså var den samtalen slutt
haha
Han har 2 sønner fra et tidligere forhold også, så 3 til hadde blitt litt i meste laget!!
Nei, nå har vi 7-seter som jeg er SÅ fornøyd med så nå er det ikke vits i at han tenker på å bytte bil engang!!![]()
Vi har en Dodge JourneyHva slags 7 seter har dere? Vi vurderer peugeot 5008![]()