Er pappaen flink med babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stina
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stina

Guest
Er pappaen flink med babyen? Avlaster han deg slik at du får slappet av/sove når du trenger det?

Ja, men han er litt usikker ennå. Veldig redd for å gjøre noe feil etc. Viljen til å avlaste er jo definitivt der, det blir bare ikke så effektivt når jeg stort sett må hjelpe ham med ting/forklare ting etc :P (bare så det er klart, han spør om hjelp/forklaring, det er ikke sånn at jeg ikke lar ham prøve seg!)

Så utrolig flink! Mye flinkere enn jeg noengang hadde forestilt meg. Og passer på meg også. Frøkna roer seg så fort hos han.

Jeg tar mesteparten av bleieskift da, og matingen. Men han som lager klar flaskene, står opp med oss på natten også.

Når han er hjemme gjør han det meste bortsett fra å amme. Tar alle bleieskift og roer henne før vi legger oss. Viktig for at de skal bli like godt kjent som oss og at han utnytter timene de har sammen.

Han er flink :) og om jeg trenger å legge meg nedpå tar han så klart over :) når han kommer hjem så deler vi arbeidet 50/50 med bebbis, men han tar en del av de ekstra andre tingene, som lufting av hund feks.

Super! Mye flinkere enn forventet:D Han tar bleieskift så ofte han kan og koser og bruker masse tid på mini. Det var han som foreslo at jeg kunne pumpe meg slik at han kunne gi flaske om kveldene slik at jeg kunne sove "over et ammeskift". Det har resultert i at han tar mini en natt i uken - helt magisk å sove en hel natt uforstyrret!:)

Han er utrolig flink! Sitter med henne nå faktisk og prater og koser med henne. Jeg er virkelig velsignet som har en så aktiv og engasjert mann! Lyser av stolthet når han holder henne og de to har en helt nydelig kontakt.
Skal også skryte av ham for han hjelper utrolig mye i huset også, så er VELDIG takknemlig for at jeg har ham! ❤️

Når han først har holde henne, er han super. God øyekontakt, pludrer og koser med henne. Men om han er hjemme ca 6 timer etter jobb før leggetid, vil jeg si han holder henne omtrent I 20 minutter til sammen. Så dessverre nesten ingen avlastning her i gården...

Han er kjempe flink, har vel skiftet mer bleier enn meg på henne siden han måtte ta den jobben da vi lå på sykehuset :) Og han tar henne ofte etter jeg har ammet for å rape og kose, så får jeg litt ekstra egentid :)

Han er utrolig flink! Sitter med henne nå faktisk og prater og koser med henne. Jeg er virkelig velsignet som har en så aktiv og engasjert mann! Lyser av stolthet når han holder henne og de to har en helt nydelig kontakt.
Skal også skryte av ham for han hjelper utrolig mye i huset også, så er VELDIG takknemlig for at jeg har ham! ❤️
Høres ut som her hjemme, min mann er også kjempe god med lille skatten vår :) fantastisk å se ♡ lager mat, rydder, henger opp tøy tilogmed, enda han jobber mye.

Super! Mye flinkere enn forventet:D Han tar bleieskift så ofte han kan og koser og bruker masse tid på mini. Det var han som foreslo at jeg kunne pumpe meg slik at han kunne gi flaske om kveldene slik at jeg kunne sove "over et ammeskift". Det har resultert i at han tar mini en natt i uken - helt magisk å sove en hel natt uforstyrret!:)
Det hørtes veldig godt ut å sove en hel natt :) luksus... Nevnte det for mannen her, men trur ikke han var så gira på det ;) hehe

Det hørtes veldig godt ut å sove en hel natt :) luksus... Nevnte det for mannen her, men trur ikke han var så gira på det ;) hehe

Tror ikke helt sambo vet hva han signet opp til - han har vært helt ødelagt dagen derpå. Men jeg har skrytt masse av han til venner og familie og jeg gleder meg skikkelig til den natten hele uken, så han er fast bestemt på å fortsette :D tror det er en ekstra oppmuntring at jeg blir i supergodt humør av det, og litt ekstra glad i han ;)

Han tar alle bleieskift når han er hjemme. Koser med henne sånn at jeg kan lage middag eller gjøre annet husarbeid. For meg er det veldig godt å gjøre husarbeid alene på kvelden faktisk, siden jeg har bebis å styre med hele dagen. Vi gir mme, så han gir gjerne flaske. Han vil veldig gi på natten også, men han sover så tungt og er umulig å vekke, så da gjør jeg det bare selv;)

Back
Topp