M
Moderator Stina
Guest
Er pappaen flink med babyen? Avlaster han deg slik at du får slappet av/sove når du trenger det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som her hjemme, min mann er også kjempe god med lille skatten vår fantastisk å se ♡ lager mat, rydder, henger opp tøy tilogmed, enda han jobber mye.Han er utrolig flink! Sitter med henne nå faktisk og prater og koser med henne. Jeg er virkelig velsignet som har en så aktiv og engasjert mann! Lyser av stolthet når han holder henne og de to har en helt nydelig kontakt.
Skal også skryte av ham for han hjelper utrolig mye i huset også, så er VELDIG takknemlig for at jeg har ham!
Det hørtes veldig godt ut å sove en hel natt luksus... Nevnte det for mannen her, men trur ikke han var så gira på det heheSuper! Mye flinkere enn forventet Han tar bleieskift så ofte han kan og koser og bruker masse tid på mini. Det var han som foreslo at jeg kunne pumpe meg slik at han kunne gi flaske om kveldene slik at jeg kunne sove "over et ammeskift". Det har resultert i at han tar mini en natt i uken - helt magisk å sove en hel natt uforstyrret!
Det hørtes veldig godt ut å sove en hel natt luksus... Nevnte det for mannen her, men trur ikke han var så gira på det hehe