Er pannekaker middag?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jepp!!

Spiser alltid pannekaker sammen med tomatsuppe m/makaroni og egg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Egentlig ikke. Da må det serveres noe mer ved siden av. Som suppe feks

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jepp, for meg e da middag. Tynne pannekaker servert med bacon og blåbærsyltetøy :)
Når eg va liten kokte mor mi poteter så me og hadde til. Ho vaks opp med da pga bestefar,han e av typen så meine da ikkje e middag viss da ikkje e poteter ;)

Jepp!!

Spiser alltid pannekaker sammen med tomatsuppe m/makaroni og egg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det skam jeg lage i helga :) får veldig lyst på pannekaker av å lese her inne :D

Jeg har det med fra min barndom at det er middag. Var veldig glad i det som lita, men er ikke så begeistra for det nå. Nå liker ikke jenta vår pannekaker(trodde alle barn likte dette?!;)) så vi har det aldri :)

Slik jeg er vandt til det så:) pannekaker, bacon, poteter og blåbærsyltetøy.

Høres kanskje rart ut for noen. Men det er faktisk vanvittig godt!

Åh nå fikk jeg lyst på det:D

♡Overgangen feb/mars♡

Vi spiser pannekaker til middag. Er det beste sambo vet!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har det som middag innimellom. Synes det går helt fint en gang i blandt, men klart det er ikke det sunneste man serverer. Bruker å ha bacon eller suppe til :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Grove pannekaker har vi til middag innimellom. Da gjerne med suppe ved siden av!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Når jeg var liten var pannekaker kveldsmat. Så da mannen første gang inviterte meg hjem til foreldrene hans på pannekaker og ertesuppe lo jeg høyt og lenge... Merkeligste kombi ever!! Etter 8 år ler jeg fortsatt:)
Nå kan vi ha det til middag en sjelden gang. Veldig sjelden. Ellers er det kosemat/kvelds.

Nei syns ikke det. Vi har først suppe så pannekaker til dessert

Back
Topp