Er pannekaker middag?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Ja. Det syns jeg. Jeg har tilogmed sukker i røra, og vi spiser det hver eneste Lørdag! :D med blåbær, sukker, bacon, eller supper osv.

Om vi har mere igjen av røra så hender det tilogmed vi sender med pannekaker med brunost i barnehagen eller frokost på søndag :D

For meg er det rart å spise pannekaker til dessert. :)

Ja :) Lager med poteter, tyttebær og bacon til og det er jo middag :) spiser alltid en siste pannekake til slutt med sukker og sitronsaft på :) nommonom

Jeg har vokst opp med det i alle fall. En veldig sunn middag er det jo ikke, men av og til syns jeg det er greit. Vi har som regel bacon til, og noen ganger suppe ved siden av.

Ja, det synes jeg det er :) har det ganske ofte til middag faktisk, med sukker på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her spiser vi det til middag innimellom. Serveres med bacon og med ertesuppe ved siden av :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg synes pannekaker er middag. Vi har det så sjelden at da har vi vanlige pannakeker med sukker på.

Det kan fint være middag. Spørsmålet er vel om det er en sunn middag? Da er svaret nei :p

Ja, men med suppe først og så er de grove. Med bacon ellwr blåbær. Pannekaker kan være dessert med is

Sent from my iPhone using BV Forum

Nja.. Har vel hatt pannekaker til Middag 3 ganger iløpet av 4 år.. Er jo ikke mat, men innimellom tyr man vel til enkle løsninger som smaker godt i små munner:p

Ja. Pleier å steke bacon til. Mannen syns ikke det er middag, men det får han bare leve med noen ganger i året altså :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, men veldig sjelden. Lite sunt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I mitt hode er det ikke det.. :-P Søndagsfrokost i beste fall! Pannekaker er for meg noe man spiser til kaffe/dessert osv, MEN jeg tror jeg mener melkekaker egentlig..
Når det er sagt, så har vi det innimellom for både mann og barn ELSKER det..!

Her er pannekaker middag og vafler dessert/kake :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp