Er pannekaker middag?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Ja, det synes jeg! Lager den litt mer sunne varianten med skummet, grovt mel og sukrin jeg da ;)

Her er det middag innimellom. Jeg pleier aldri å ha sukker i røren da, og har alltid både grovt mel og havregryn oppi, så det er mettende og godt.

Nei syns ikke det. Når vi har det, har vi hvertfall suppe først, så blir pannekaker litt mer til dessert etterpå

Kommer helt an på hvordan pannekaker tenker jeg.

Fylte pannekaker med kjøttdeigfyll er namnam.
Eller pannekaker med bacon.

Lage de litt grovere og sunnere:D

Så lager jeg kokospannekaker en del, men da til dessert eller lunsj;)
De let verkligen gott med kokospannekaker. Har du uppskrift å dela med deg? :-)

Eg syns ikkje pannkakor e middag för meg. Men de eg har gjort e lagt pannkakor me kjöttdeigfyll. Å en salat till. Hade de till middag,

Ja, det er middag. Om man vil fylle på for litt lengre tid kan man lage de grove, eller ha f.eks. bacon til.
Siden Jr. og jeg ikke tåler hvete, bygg og rug og jeg ikke tåler fiber, så blir det fine, glutenfrie pannekaker med blåbærsyltetøy på oss, men det blir jo selvsagt ikke så veldig OFTE, da. :)

Pannekaker gjør seg både som middag og frokost ved en sjelden anledning her.

Som frokost server jeg amerikanske pannekaker, med banan i skiver, blåbærsyltetøy og lønnesirup.
Som middag med enten fruktsuppe eller tomatsuppe til og syltetøy.

Ja, det er det her:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Barna elsker det så da blir det pannekaker til middag av og til. Har bacon til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vokst opp med pannekaker med bacon som middag, så ja, for meg er det middag :) men ikkje noko som står på menyen kvar veke ;)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Her er vi vant med at det er middag! :) Med bacon til og sukker på pannekaka ;)

Her lager jeg det ikke, da jeg hater det :P Men når barna er hos besteforeldre og de får bestemme middag, er det pannekaker som er ønsket! :D

Både jeg og mannen er vokst opp med at det er middag.

Aldri hørt om bacon til pannekaker før :P. Er kanskje ikke så normalt i Vestfold her jeg bor :P ?

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Har vokse opp med pannekaker og bacon til middag, ikkje so ofte vi har det. Mamma sine er dei beste ;) eg lagar dei gjerne litt grovere ;)

Ipaden min <3

Ja det er middag for meg. Lager både grove, fine og ovnspannekake til middag i blant:)

Sent from my iPad using BV Forum

Her har vi grove pannekaker til middag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp