Er p-plaster ok prevansjon?

kaosfest

Glad i forumet
Har selvfølgelig googlet, men greit å høre noen erfaringer[:)]

Jeg bruker det, er veldig greit egentlig..... jeg blir gravid ensten bare av å tenke på det, men har ikke klart å bli gravid på denne enda[8D]

dytt :)

jeg hadde veldig god erfaring med det i to år, men ble gravid den ene gangen jeg glemte å sette på nytt etter platerfri uke[;)][:)]

veldig fornøyd. blir gravid bare jeg går over ei truse. og ble ikke gravid på P-plasteret.

Dytter!

Jeg vil ha noe som er sikkert, men uten for mange bivirkninger...
Har puttet så mange hormoner i kroppen min, etter utallige ivf-forsøk for å få førstemann...
Tenkte jo at jeg ikke ville ha behov for noe prevansjon i fremtiden, men så kom lillebror utav "intet"[:)]
Så jeg må vel dytte inn ett eller annet[;)]

Det funket fint i den grad at jeg ikke ble gravid når jeg brukte det, men jeg reagerte veldig på hormonene. Fikk masse småkviser på hele overkroppen og ansiktet[:'(] Noe som kanskje kan ha vært en medvirkende årsak til jeg ikke ble gravid[8D]

Vet om en som har blitt gravid med det to ganger [&:]
Kanskje kobber spiral er bedre?

jeg har brukt plaster både før og etter svangerskap. prøvde meg på hormonspiral, men det funka absolutt ikke-øm i underlivet, kviser redusert libido osv.. jeg sverger til plaster!

brukt p-plaster, men ble så hormonell av det at fyttikatta! [&:]
men funker bra som prevensjon da [;)]

Har en venninne som bruker det, og hun er veldig fornøyd.

I følge hennes mellomste sønn: "Mamma har sånn rosa plaster på rompa så hun ikke skal få baby i magen".

Back
Topp