er ny her..

freshone

Blir kjent med forumet
eller, jeg har snoket litt som gjest da. Men ser for meg at det kan være litt interessant å være aktiv her inne også[;)]
Så hvordan er det her inne da? Hvilke temaer opptar dere mest, og hva bør jeg helst styre unna?
Ser frem til å bli bedre kjent med dere alle[;)]

vell, jeg har snoket i kanskje 2 dager eller nå sånt.. Ble tipset om siden av en venninne nå i jula, så jeg har ikke satt meg så veldig inn i sakene enda..
Takk for det[;)]

Velkommen inn hit. Håper du vil trives.[:)]

det håper jeg også.. Mannen er helt PS3 for tiden, så det hadde vært kjekt med et tidsfordriv om kveldene etter at barna er lagt[;)]

Den smilyen du bruker der f.eks, kan du bare gi opp med en gang... [8D] [:D]

Velkommen! [:D]

velkommen hit[:D][:D]

du kommer nok til å bli avhengi[8D]
selv vært inne så og si daglig fra jeg laget meg en profil for snart 4 år siden[8D]

håper du vil trives like godt.

Du finner nok fort ut hva du bør styre unna[8D]

gamle er barna dine?

velkommen!
hvilke tråder du vil lese og skrive i er vel opp til deg selv[;)]

ORIGINAL: HanneHM

hmm.. hva er galt med smilyen??
[:)] denne da??

ORIGINAL: hjertetmitt

velkommen hit[:D][:D]

du kommer nok til å bli avhengi[8D]
selv vært inne så og si daglig fra jeg laget meg en profil for snart 4 år siden[8D]

håper du vil trives like godt.

Du finner nok fort ut hva du bør styre unna[8D]

gamle er barna dine?

de er født i 07 og 09[:)]

ORIGINAL: freshone

ORIGINAL: HanneHM

hmm.. hva er galt med smilyen??
[:)] denne da??

He he det er vel noen som oppfatter det som en litt "arrogant, bedreviter, prøver å underkue deg smiley" [:D]
Selv om det er maaaaaaaaaaaaange her inne som bruker den....gjerne når de tror de svarer noen bedre eller for å være litt "kald" og sarkastisk mot noen de synes har svart eller skrevet noe frekt.

Ja man merker fort hva folk vil snakke om/ikke snakke om....og hvem du rett og slett bare skal drite i å svare osv...som hopper inn kun for å krangle osv [:D] Som sikkert har en bad hairday...every day for å si det sånn! [8D]

velkommen [:D]

eg har vært her inne siden sommeren 08 (bare sletta meg å laga ny konto me samme nick)
å e ganske hekta [8D]
bare nå i d sista eg har begynt å vær på generelt for mine termin forum e så stille å kjedelige [:D]

Velkommen ja[:)]

Som flere sier, du blir sikkert avhengig[:D]
(er blitt det selv..[8|])

Velkommen til Norges største forum full av masse masse masse rart!! [8D]

Mye varisjon på folk her, du finner fort ut hvem du liker og ikke liker ... [;)]

Sier bare pass deg![8D] Ikke ordlegg deg feil. Men for all del, kos deg![;)]
(og ja, jeg bruker akkurat de smilyene jeg vil!)

velkommen [:)]
jeg ble helt hekta når jeg ble aktiv, men er mest på terminforumet mitt jeg da. har vært her siden 08

Back
Topp