Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blør litt mindre i dag, men er fortsatt slapp og sliten. Vet ikke helt når jeg eventuelt kan teste for å sjekke om testen er negativ... Hcg som ble målt hos legen var jo aldri høy, så skulle jo tro den ville forsvinne kjapt ved SA... Tok en test på tirsdag, da hadde jeg allerede blødd ett døgn, men viste fortsatt 1-2 uker.Hvordan går det med deg?
Blør litt mindre i dag, men er fortsatt slapp og sliten. Vet ikke helt når jeg eventuelt kan teste for å sjekke om testen er negativ... Hcg som ble målt hos legen var jo aldri høy, så skulle jo tro den ville forsvinne kjapt ved SA... Tok en test på tirsdag, da hadde jeg allerede blødd ett døgn, men viste fortsatt 1-2 uker.
Har en til test liggende som jeg tenkte å bruke enten etter at jeg slutter å blø, eller søndag (det som kommer først). Så får vi se...
Kan du ikke få akkuttime en gang? ellers hadde jeg dratt på legevakta. Der tar de deg inn med en gang og får sjekket opp om de er noe liv der inne lykke til <3 Hos meg var alt bra selv om jeg blødde.Vet ikke om jeg skal noe til legen før 29. Oktober... Spurte om time i går da jeg begynte å blø, men svaret var "det er fullt" ..
Ja, jeg synes også han kunne vært litt mer, om ikke følsom, så forståelsesfull i akkurat dette. Men han er bare ikke sånn... Han er ikke slem eller noe slikt, bare synes det er litt rart at jeg er så lei meg som jeg er.
Hehe, bor nok ikke like sentralt som deg, så legevakta her har ikke mulighet til å sjekke noe som helst angående akkurat dette. Legevakta her er samme legen som har det for travelt på dagtid. Nærmeste sykehus er 5 timer unna i bil, det er nærmeste stedet hvor de kan sjekke om det er liv eller om det er en komplett Sa.Kan du ikke få akkuttime en gang? ellers hadde jeg dratt på legevakta. Der tar de deg inn med en gang og får sjekket opp om de er noe liv der inne lykke til <3 Hos meg var alt bra selv om jeg blødde.