Er nok ferdig

Hvordan går det med deg? ❤️
Blør litt mindre i dag, men er fortsatt slapp og sliten. Vet ikke helt når jeg eventuelt kan teste for å sjekke om testen er negativ... Hcg som ble målt hos legen var jo aldri høy, så skulle jo tro den ville forsvinne kjapt ved SA... Tok en test på tirsdag, da hadde jeg allerede blødd ett døgn, men viste fortsatt 1-2 uker.

Har en til test liggende som jeg tenkte å bruke enten etter at jeg slutter å blø, eller søndag (det som kommer først). Så får vi se...

Blør litt mindre i dag, men er fortsatt slapp og sliten. Vet ikke helt når jeg eventuelt kan teste for å sjekke om testen er negativ... Hcg som ble målt hos legen var jo aldri høy, så skulle jo tro den ville forsvinne kjapt ved SA... Tok en test på tirsdag, da hadde jeg allerede blødd ett døgn, men viste fortsatt 1-2 uker.

Har en til test liggende som jeg tenkte å bruke enten etter at jeg slutter å blø, eller søndag (det som kommer først). Så får vi se...

Bra du blør mindre, synes det er litt ekkelt at du blør så mye :(

Jeg aner ikke noe om slik, men tror nok det varierer hvor fort hcg går ut igjen, håper du blir ferdig med dette snart, så du kan jobbe med å komme deg videre❤️

Det går bra med meg, er jo glad for at det gikk skeis såpass tidlig når det først skulle gå galt.

Fikk negativ test i går ettermiddag igjen, så nå er det ikke noen tvil om at det var en SA. Trist er det, og jeg er nedfor, men som sagt.. Bedre at det gikk galt såpass tidlig, enn rett før man runder 12 uker.

Vi var jo ikke prøvere, så vi kommer ikke til å prøve på nytt, selv om jeg ønsker det. Men vi begge er enige om at vi ønsker en til, men vi er blitt enige om ikke akkurat nå.

Lykke til alle dere andre! Håper spirene vokser seg store og sterke og at dere har fantastiske fødselsopplevelser (det hadde jeg med første) og at dere nyter barseltiden <3

Vet ikke om jeg skal noe til legen før 29. Oktober... Spurte om time i går da jeg begynte å blø, men svaret var "det er fullt" ..

Ja, jeg synes også han kunne vært litt mer, om ikke følsom, så forståelsesfull i akkurat dette. Men han er bare ikke sånn... Han er ikke slem eller noe slikt, bare synes det er litt rart at jeg er så lei meg som jeg er.
Kan du ikke få akkuttime en gang? ellers hadde jeg dratt på legevakta. Der tar de deg inn med en gang :) og får sjekket opp om de er noe liv der inne :) lykke til <3 Hos meg var alt bra selv om jeg blødde.

Kan du ikke få akkuttime en gang? ellers hadde jeg dratt på legevakta. Der tar de deg inn med en gang :) og får sjekket opp om de er noe liv der inne :) lykke til <3 Hos meg var alt bra selv om jeg blødde.
Hehe, bor nok ikke like sentralt som deg, så legevakta her har ikke mulighet til å sjekke noe som helst angående akkurat dette. Legevakta her er samme legen som har det for travelt på dagtid. Nærmeste sykehus er 5 timer unna i bil, det er nærmeste stedet hvor de kan sjekke om det er liv eller om det er en komplett Sa.

Og jeg gidder ikke hive meg i bilen, har en liten en hjemme som jeg ikke bare kan dra fra heller.

Blør veldig mye mindre, i min målestokk er det nå bare bittelitt mer enn spotting, og tok en digital test i går som var negativ, tok en sensitiv stavtester i dag og den var også negativ.

Back
Topp