Er nok ferdig

Katitzi

Gift med forumet
Marsboerne2017
Novemberbarna 19
Da tror jeg at jeg takker for meg her inne.

Selv om ikke den lille spiren var godt planlagt, så sitter jeg nå med en tom følelse, er lei meg, har vondt og blør MYE.
Jeg hadde begynt å glede meg til det lille livet, begynt å omstille hodet fra å være "bare" mamma til å skulle bli tobarns mamma.

Samboeren tar det hele mye lettere enn meg, siden det ikke var planlagt er det vell ikke noe å ta sånn på vei for...
Han skjønner nok ikke helt hva jeg går gjennom, både fysisk og psykisk :-/

Ikke ønsker han å prøve på nytt heller, selv om jeg vil det.

Jeg holder jo på et lite håp, til jeg har fått bekreftet med blodprøve om en stund at hcg er gått ned til "ikke gravid", da kvinnene i familien min har en tendens til å blø i svangerskap, men det er ingen som har mistet før...

Krysser fingrene for at resten av spirene klorer seg fast til i juni, og ønsker dere alle lykke til med svangerskapet og de små <3

Så utrolig trist ; (
Krysser fingrene for at det går bra alikevel.
Når skal du til legen?
Vet jeg ikke har noe med det, men syns samboeren din er grusomt ufølsom, greit at sliten kanskje ikke var planlagt, men det er alikevel er liv, deres lille baby som ligger å vokser og blir stor.

Krysser fingrene for at det bare er blodkar som har sprukket og at du blør sånn som familien din <3

Så utrolig trist ; (
Krysser fingrene for at det går bra alikevel.
Når skal du til legen?
Vet jeg ikke har noe med det, men syns samboeren din er grusomt ufølsom, greit at sliten kanskje ikke var planlagt, men det er alikevel er liv, deres lille baby som ligger å vokser og blir stor.

Krysser fingrene for at det bare er blodkar som har sprukket og at du blør sånn som familien din <3

Vet ikke om jeg skal noe til legen før 29. Oktober... Spurte om time i går da jeg begynte å blø, men svaret var "det er fullt" ..

Ja, jeg synes også han kunne vært litt mer, om ikke følsom, så forståelsesfull i akkurat dette. Men han er bare ikke sånn... Han er ikke slem eller noe slikt, bare synes det er litt rart at jeg er så lei meg som jeg er.

God klem :Heartpink

Vet ikke om jeg skal noe til legen før 29. Oktober... Spurte om time i går da jeg begynte å blø, men svaret var "det er fullt" ..

Ja, jeg synes også han kunne vært litt mer, om ikke følsom, så forståelsesfull i akkurat dette. Men han er bare ikke sånn... Han er ikke slem eller noe slikt, bare synes det er litt rart at jeg er så lei meg som jeg er.

Det er ikke rart at du er lei deg i det hele tatt. Med en gang man får den positive testen, begynner man automatisk å drømme og planlegge litt, uansett hvor på vakt en prøver å være. Dessuten er det tøft når kroppen går igjennom en hormonell berg-og-dal-bane, og man føler kanskje at kroppen svikter.

Jeg skjønner at han ikke har forutsetningene til å forstå fullstendig hva du opplever nå, men han bør kunne se hvordan du føler deg og støtte deg i de følelsene. Du ønsker jo ikke å føle deg på den måten, men nå er det sånn det er, og det er greit. Det er ikke noe fasitsvar på hvordan du skal reagere, selv om graviditeten ikke var planlagt.

Tenker på deg og sender deg en god klem!:(:Heartred

Så trist å lese, krysser for at spiren klorer seg fast alikevel. En god klem til deg ❤

[emoji173]️

åh så trist å läsa! sender en god klem och krysser fingrene för dig och lille spire!

Krysser fingrene for at det er uskyldig. Ikke noe rart at du er lei deg. Sender deg en klem[emoji173]️

Blør fortsatt, MASSE... Usikker på om det er så mye at jeg egentlig bør ta kontakt med lege... Virker ikke som det blir mindre heller.. Dette blir kanskje litt TMI for noen, men i dag har jeg brukt nesten en pakke med nattbind, og blødd gjennom 2 ganger, i tillegg til at det nesten renner når jeg sitter på do... Koagler og hele pakka :-/

Er slapp, sliten og kvalm, og har noe vondt, men paracet tar toppene. Legekontoret derimot... Det er et kapittel for seg selv, da jeg spurte om å få time hos legen, så fikk jeg bare til svar at det er fullt, 2 dager på rad! Gjett om de får en skriftlig klage fra meg. Hun i resepsjonen spurte ikke engang hva det gjaldt, og da jeg prøvde å forklare, uten at hele venterommet skulle høre hva det gjaldt, så stoppa hun meg bare og sa igjen "det er fullt.. "

Blør fortsatt, MASSE... Usikker på om det er så mye at jeg egentlig bør ta kontakt med lege... Virker ikke som det blir mindre heller.. Dette blir kanskje litt TMI for noen, men i dag har jeg brukt nesten en pakke med nattbind, og blødd gjennom 2 ganger, i tillegg til at det nesten renner når jeg sitter på do... Koagler og hele pakka :-/

Er slapp, sliten og kvalm, og har noe vondt, men paracet tar toppene. Legekontoret derimot... Det er et kapittel for seg selv, da jeg spurte om å få time hos legen, så fikk jeg bare til svar at det er fullt, 2 dager på rad! Gjett om de får en skriftlig klage fra meg. Hun i resepsjonen spurte ikke engang hva det gjaldt, og da jeg prøvde å forklare, uten at hele venterommet skulle høre hva det gjaldt, så stoppa hun meg bare og sa igjen "det er fullt.. "

Jeg har ingen erfaring, men ville kanskje ringt legevakta og hørt med dem. Skal ikke ta for lett på store blødninger. God bedring!

På legekontoret hos meg så kan jeg ringe mellom 8.00-8.30 for å få hastetime samme dag. Hvis du blør mye mer enn vanlig så ville jeg kontaktet lege eller legevakt.

Sender deg en varm klem [emoji179][emoji170]

Syns du skulle kontakte legevakta istedenfor da.

Huff, jeg føler sånn med deg! Syns du skal kontakte legevakta dersom fastlegen ikke hjelper deg. Så får du en avklaring. Og for en ufordragelig oppførsel! Skjønner at det kan være travelt på jobb. Men når man jobber med mennesker, ikke minst syke og sårbare mennesker skal man ikke oppføre seg sånn! Håper du har god støtte rundt deg. Sender deg en stor klem og gode tanker:Heartred

Back
Topp