Er noen i vennekretsen gravid samtidig som deg?

Dessverre. Ikke har jeg noen venninner her hvor vi bor heller :)
 
Svigersøster er! Hun kom innom på jobb i dag og fortalte meg det. Og da måtte jeg si at jeg også er gravid:D foreløpig er der ca 4 uker mellom oss :p
 
Ingen som jeg vet om, og tviler litt. Men har et par bekjente som prøver, så håper det klaffer for de snart:)

Ellers syns jeg det er helt greit å ikke være mange. Med første var vi så mange gravide samtidig at dagene gikk i ett og jeg rakk ingenting følte jeg. Stresset for å rekke å få med meg alt! Barselgjeng 1,2 og 3. Besteforeldre/oldeforeldre, babysang og bsbyfvømming.
 
Tvillingsøsteren min er faktisk fem uker foran meg :D De hadde vært prøvere i ca.1 år, så det er helt utrolig i grunn av vi "klaffet" så nærme hverandre :) Fra før har hun jente på 3 år og jeg en gutt på straks 6 år :)
 
Min besteveninne er 3 mnd lengre på vei enn oss, og en annen jeg gikk gravid med sist skal ha i mai :) fint å ha noen å dele erfaringer med :)
 
Fikk vite idag at en kollega er 12 uker på vei! Artig å gå så tett sammen med noen ;) Jeg holdt fortsatt tett da, selv om det var veeeldig vanskelig ;)
 
Har en god venninne som er 10 uker lenger :)
 
Min beste venninne har termin samme dag som meg:))) hva er oddsen!!! Og ei anna venninne av oss har 17 mai.. Stas!
 
Vennekretsen er dessverre ikke stor nok til det. ;-)
 
Min svigerinne føder I januar, så er det mange venniner som er gravide, hvor en føder I februar, en i mars, to i april, meg selv I juni, hvis jeg ikke føder tidligere som jeg gjorde sist..:)
 
Vet ikke om noen.. Et par som prøver.. Resten er vel ferdige med perm når jeg starter.. Sist var vi mange...
 
Er gravid samtidig som bestevenninnen min for 2. gang!! Hun er 8 uker lengre enn meg (16 uker), noe som føles enormt mye lengre ut enn mine 8 uker :)

Men fyy søøøren så gøy at vi bestemte oss for det samtidig- igjen!
 
Jeg har to venninner, en kusine og en svigerinne som alle har termin i januar! 2015!! Så blir masse Babykos før det er min tur i juni :) <3
 
Ingen i vennekretsen jeg vet om har termin på våren/sommeren.. Håper noen kommer ut av skapet når jeg gjør det.. Vi ønsker å holde det hemmelig til etter ul i ca uke 12. Forrige svangerskap gikk jeg gravid med min nabo og beste venninne, ungene kom med bare få uker mellomrom..
 
Jaaaa!!! Min aller beste venninne er også gravid! :) Det er skikkelig kos, for sist var jeg liksom mutters alene. :)
 
Jeg går gravid sammen med 3 nære venner, og ingen av oss visste om hverandre:) Jeg har termin første februar og hun siste har termin 25 mars, og alle 4 venter jente! Synes det er utrolig vitti:) Vi er bare to som er førstegangs da
 
Back
Topp