Er noen i vennekretsen din gravid samtidig som deg?

M

Moderator Eve

Guest
Har du noen å dele permisjonstiden med?
Er noen i vennekretsen din gravid samtidig som deg?
 
Nei:(
Men håper på å bli kjent med nye i barselgruppa.
 
Ja, min aller nærmeste venninne har termin tre måneder etter meg. <3 Så har en annen venninne akkurat fått. :)
 
Nei:(
Men håper på å bli kjent med nye i barselgruppa.

Det blir man jo stortsett og nå finnes det mange andre aktiviteter for folk hjemme i permisjon og vet jeg hvor man kan treffe folk under bla babysang, babygym etc :) Så om man vil og bor litt sentralt skal det være arenaer å treffe andre nybakte foreldre. Eller folk generelt :)
 
Ja[emoji16] har 2 gode venninner som går samtidig som meg[emoji173]️ de er rundt uke 10 eller 11, jeg er 15+3... så vi har masse og snakke om
 
Det blir man jo stortsett og nå finnes det mange andre aktiviteter for folk hjemme i permisjon og vet jeg hvor man kan treffe folk under bla babysang, babygym etc :) Så om man vil og bor litt sentralt skal det være arenaer å treffe andre nybakte foreldre. Eller folk generelt :)

Jada selvsagt:) har kun bodd på østlandet i tre år nå. Har jo venner og nettverk, tom bestevenninna mi bor her men bare ingen i samme fase. Men er sosial av meg og liker å komme meg ut på treff osv. Så burde gå fint å treffe folk som du sier[emoji4]
 
Ingen i de nære kretsen nei, men var ei som er venn av en venn som fikk gutten sin 2 dager før meg og ei som jobber med min faste frisør som fikk nå nylig [emoji4]
 
Har et par bekjente som er gravide som venter sommer/høst og ei venninne som venter sin første i slutten av juni :)
 
Har ei venninne som fikk i desember, ellers er de fleste ferdig med barn for lenge siden [emoji28]
 
Back
Topp