Er navnet klart?

Jentetoppen her er Oda, Elsa (etter babyens oldemor som døde forrige uke), Agnes.......

Guttenavn Iben, Gustav, Odin....?? Hjelp !!

Får bombesikkert en navnløs gutt. (Vet ikke kjønn, men tror gutt).

Jeg har bestemt navn, han er bare ikke enig enda :p driver og hvisker navnet i øre hans når han sover, men det virker ikke som det går igjennom
:( men har heldigvis noen uker igjen til overtaling eller til han kommer opp med et bedre :p navnet jeg vil ha er Villemo <3

Jeg leser om Villemo nå! ☺️

Vi har Storm og Stella Evelina fra før, klarer ikke bli enige om navn til lillebror.. Sambo vil ha Scott, men klarer ikke å venne meg til det. Tar gjerne imot forslag :)

Jentetoppen her er Oda, Elsa (etter babyens oldemor som døde forrige uke), Agnes.......

Guttenavn Iben, Gustav, Odin....?? Hjelp !!

Får bombesikkert en navnløs gutt. (Vet ikke kjønn, men tror gutt).

Jeg ville ha Gustav hvis det ble gutt, men er en jente inni magen <3

Jentefavoritter :
Tuva , Johanna , Sofia og Elsa

Men er gutt :) synes gutter er vanskelige å finne navn til!

Favoritter:
Alfred (min favoritt, men sambo nekter), Mikkel, Elias, Aksel , Felix , Dennis og Tobias

Ender mest sannsynlig opp med Mikkel , og mellomnavn..tenker Elias, Andreas eller Aleksander :)

Ikke lett dette, vi fant jente navn fort,men guttenavn var helt håpløst. Jeg ble lettet over at vi får jente nr 3 siden jeg klarer ikke finne noen guttenavn som føles rett for oss. Jenten vår skal hete Julie Sofie.

Hmm.. Vi har egentlig bare såvidt begynt å tenke på det, men tre navn jeg liker godt er Sara, Frida og Vilde:) Har ei jente fra før som heter Emilie, vil ha et kortere navn nå..

Vi har så og si bestemt oss for Aksel. Har et par andre alternativer også.. :)

Tror jeg har Ofelia som ny favoritt. Er ikke det fint? :D

Jenta vår på 2 heter Sofia. Synes det klinger så bra med Ofelia også... <3

Vi hadde jentenavnet klart leeenge før vi ble gravid, men vi får ikke brukt Emma Helene i første omgang hvertfall :p Jeg har elsket Emma siden jeg var liten og var så heldig at mannen også likte det. Guttenavn slet vi litt med, men holder nå en knapp på Odin Sebastian. Han elsker Odin og jeg nekter å slippe Sebastian :)) Ellers smaker vi på Alexander, men vi bestemmer ingenting før ungen er ute.
Har forøvrig prøvd meg Marinius, men mannen nekter :p

Lilly, Karoline eller Helene. Skal velge når hun kommer ut :)

Her blir det en liten Charlotta etter sin grandtante :) men kommer bare til å si Lotta da jeg syntes Charlotta er veldig langt :)

Vi har en Isak fra før og venter nå på Hannah :)

Back
Topp