Er navnet klart?

Camilla87

Betatt av forumet
Hei!

Noen som har funnet navn og kanskje vil dele? :)

Selv er jeg så usikker på navn denne gangen. Har ei jente fra før og venter ei til! :eek: Venter på at jeg faller veldig for noe... Men må jo ha med barnefar også... Han er ikke så flink til å engasjere seg i det (enda) :/

Navn jeg (vi) vurderer er foreløpig Olivia og Oline..

Jeg stemmer for Olivia, nydelig navn! Jeg ville valgt det selv hvis ikke det var for at noen på jobben nylig har kalt ungen sin det. Vi venter også jente og det blir mest sannsynlig enten Sophia, Ella eller Emilia :)

Jeg stemmer for Olivia, nydelig navn! Jeg ville valgt det selv hvis ikke det var for at noen på jobben nylig har kalt ungen sin det. Vi venter også jente og det blir mest sannsynlig enten Sophia, Ella eller Emilia :)

Ikke sant, det er veldig populært for tiden da, nummer 5 eller noe sånt på topplista fra i fjor tror jeg? :o Jeg bryr meg ikke såå mye om hva som er populært og ikke , men vil helst unngå topp 3 tror jeg...

Så fine navn, jenta mi på 2 heter Sofia :)

Begge navnene er utrolig fine! :)
Navn er vanskelig. Tror jeg har funnet navn, men inntil videre blir hun fremdeles bare kaldt frøet❤️ :p

Vi har ikke bestemt navn ennå. Slet sist gang vi fikk gutt med å bestemme navn. Tenker d blir like vanskelig denne gang. De navnene jeg liker veldig godt, er helt uaktuelle hos mannen, så det blir nok ikke lett ;)

Lagt der ifra, vi er då uenige. Trodde vi hadde funnet ett, men så ombestemte sambo seg :eek:

Vi er i akkuart samme situasjon. Har ei jente på 4 og venter en lillesøster. Har vært litt stresset med det med navn og samboeren min liker jo ingen av mine fantastiske forslag (mine favoritter: Guro, Cora og Juno)! Han vil ha Eline for å kalle opp moren sin (Elin), og det er jo et fint navn, men jeg vil ikk tenke på svigermor når jeg roper navnet til barnet mitt:p Med storesøster var det helt anneledes, da hadde vi navnet klart tidlig. Men nå har vi jo brukt opp det ene jentenavnet vi begge elsker. Driver og "smaker" litt på noen navn vi begge kan like, mulig vi bare trenger litt modningstid på navnene før vi faller helt for et av de. De vi vurderer nå: Eveline og Sienna.

Jeg har bestemt navn, han er bare ikke enig enda :p driver og hvisker navnet i øre hans når han sover, men det virker ikke som det går igjennom
:( men har heldigvis noen uker igjen til overtaling eller til han kommer opp med et bedre :p navnet jeg vil ha er Villemo <3

Vi er i akkuart samme situasjon. Har ei jente på 4 og venter en lillesøster. Har vært litt stresset med det med navn og samboeren min liker jo ingen av mine fantastiske forslag (mine favoritter: Guro, Cora og Juno)! Han vil ha Eline for å kalle opp moren sin (Elin), og det er jo et fint navn, men jeg vil ikk tenke på svigermor når jeg roper navnet til barnet mitt:p Med storesøster var det helt anneledes, da hadde vi navnet klart tidlig. Men nå har vi jo brukt opp det ene jentenavnet vi begge elsker. Driver og "smaker" litt på noen navn vi begge kan like, mulig vi bare trenger litt modningstid på navnene før vi faller helt for et av de. De vi vurderer nå: Eveline og Sienna.
Hehe...forstår egentlig at du ikke vil tenke på svigers når du roper på tulla :p

Jeg har bestemt navn, han er bare ikke enig enda :p driver og hvisker navnet i øre hans når han sover, men det virker ikke som det går igjennom
:( men har heldigvis noen uker igjen til overtaling eller til han kommer opp med et bedre :p navnet jeg vil ha er Villemo <3
Hoho. Lykke til med overtalingen;-) Jeg heier på deg! Villemo er fint!

Vi skulle ha Johannes :) Istedenfor må det bli Liv-Anne (eller et av de). Kaja og Karoline er favoritten til storebrødrene hvertfall :)

Nei det grubles hardt fra min side, men svaret kommer nok ikke før ETTER jeg/vi har sett lille skatt :)

Back
Topp