Er navnet bestemt?

Vi har bestemt oss. Mannen sin familie er ikke helt fornøyd, men det får bare være! Jeg får håpe de dropper "klagingen" så snart han er født og faktisk har fått navnet.

Vi har bestemt oss:) Fant ut navn vi likte begge 2 for en god stund siden:)

Trur me har bestemt oss. ;)

Vi bestemte jentenavn lenge før vi i det heletatt starta å prøve og bli gravid :D Alle som spør får bare "nei, det er så vanskelig" til svar :P Har lyst til å holde det hemmelig til hun er født.

Vi har ikke snakke så mye om navn enda. Storebror trodde vi at vi hadde navn på, men så kom det et annet navn inn fra siden rett før fødsel, så da ble det endret:happy:

Nei, men vi har laget favorittliste. Som er aaalt for lang foreløpig :arghh: Men vanskelig når det skal passe på tre språk og vi ikke vet kjønn før fødselen. Blir vel bare å jobbe med å korte ned listen fremover..

Mannen bestemte jentenavn før vi var blitt kjærester offisielt [emoji28] Vi hadde tre alternativer til guttenavn, men bestemte oss for det ene for et par uker siden. Begge navnene er oppkalling fra hans familie.

Vi bestemte jentenavn lenge før vi i det heletatt starta å prøve og bli gravid :D Alle som spør får bare "nei, det er så vanskelig" til svar :p Har lyst til å holde det hemmelig til hun er født.
Haha det gjorde vi også, måtte spørre samboer om han fortsatt ville ha det navnet etter ultralyden der vi fikk vite kjønn:p
Jeg har vært mer tilbakeholden på å fortelle navnet, men samboer bruker det mer å forteller gledelig om det.
Det gjør meg ingenting, vi var enig om at han bare måtte dele det, men jeg er ikke helt der enda selv om jeg er sikker på valget:shy:

Vi har et navn i tankene ja, og vi kaller henne det hele tiden nå :) vi kom på navnet for flere måneder siden og begge liker det. Men vi sier det ikke til andre i tilfeller det viser seg at det ikke passer til henne når vi endelig får møte henne.

Vi var enige om jentenavn og guttenavn lenge før vi startet prøvingen, men så ble vi så usikre da vi ble gravide og det ble virkelig [emoji14] Nå har vi igjen bestemt oss for det jentenavnet vi hadde klart, men har ikke sagt det til så mange, i tilfelle det ikke passer

Siden ungen ikke vil vise hva den er har vi ikke snakket så mye om navn ennå [emoji23] blir spennende å se om lille vil samarbeide neste gang vi skal på ul[emoji38][emoji6]

Jeg har alltid sagt at jeg skal ha Jenny dersom det blir jente... har i 15 år blånektet mine søsken å ta det navnet (familienavn), på noen av sine jenter....
vel.... nå er jeg ikke så sikker på om jeg vil at en evt jente skal hete d [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] har funnet et annet jentenavn jeg har falt helt pladask for sammen med typen [emoji33]
Hvordan evt fortelle familien dette? Tror d blir noen sure miner [emoji23]

Vi sliter med å bli enige [emoji6] usikker på om vi kommer i mål før hun kommer [emoji28] Er så vanskelig dette med navn..

Haha det gjorde vi også, måtte spørre samboer om han fortsatt ville ha det navnet etter ultralyden der vi fikk vite kjønn:p
Jeg har vært mer tilbakeholden på å fortelle navnet, men samboer bruker det mer å forteller gledelig om det.
Det gjør meg ingenting, vi var enig om at han bare måtte dele det, men jeg er ikke helt der enda selv om jeg er sikker på valget:shy:

Samme her :)
Navnet har vært klart i mange år. Har hatt oppe flere til vurdering bare for å se om vi kanskje synes bedre om noe annet... men vi lander på det samme hele tiden.
Guttenavn hadde vi aldri blitt enige om, så er glad for at babyen er en jente :)

Det som har dukket opp i løpet av graviditeten er et mellomnavn, så vi ønsker å oppkalle etter min bestemor som betyr mye for oss begge,mens hun enda lever. Dette ønsker vi å holde hemmelig til baby er født, dels som overraskelse og dels fordi vi må føle litt på det der og da..

Når folk spør om vi har navn, så svarer jeg at vi har funnet et vi liker. Lurer på om kroppsspråket mitt eller tonefall varsler om at jeg ikke gidder fortelle mer om den saken, for bruker sjeldent å få oppfølgingsspørsmål:)

Jeg tror vi har det klart. Sånn omtrent hvertfall. Jeg greier ikke å se for meg å kalle henne noe annet :p

Back
Topp