Er navnet bestemt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har dere bestemt hva den lille i magen skal hete?? Eller vil dere vente til etter fødselen med å bestemme dere?

Det er bestemt sånn ca. Vi har både guttenavn og jentenavn klart, og det blir selvfølgelig da det som passer når vi endelig får se den lille.

Navnet har vært klart siden storebror lå i magen[emoji4] Jentenavn var det eneste samboer og jeg ble enige om[emoji4]

Bestemt lenge før vi visste kjønn, og det var også oppe til vurdering lenge før vi begynte å tenke på å få en til :) Blir helt feil å velge et annet navn [emoji170]

Ikke i nærheten av å velge egentlig. Alle forslagene vi har forkaster vi noen uker senere :p håper vi finner ut av det snart :)

Ja, hele familien kaller den lille princessa i magen med navnet hennes siden ca uke 20:)
Gleder oss til å se henne :dummy1:

Er ikke helt bestemt enda, men det er et par navn som henger litt igjen (og mange som har blitt vurdert) Hvilket navn det blir, blir nok bestemt når vi treffer mini :)

Ehm.... hadde egentlig bestemt jentenavn, meeeeeen så begynner jeg å tvile [emoji23]
Guttenavn er dødsvanskelig! Vi finner ingen som er sånn "yesass!!"
Men bølla kan brukes en god stund etter fødsel også det [emoji23]

Vi har ikke bestemt oss, blir ikke enige :p så her får nok ikke prinsessen navn før hun er født:)

Storebroren fikk navn når han var 6 uker, måtte bestemme oss da siden vi hadde bestilt dåp til han var 8 uker :p

Vi har igrunnen bestemt oss og har vært enige siden uke 17. Har allikevel to navn i "reserve" i tilfelle favorittnavnet kjennes helt feil når vi får se henne.

Vi har ikke snakket så veldig mye om navn egentlig! Men det kan ha noe med at jeg på en måte hadde bestemt meg lenge før jeg i det hele tatt ble gravid. Men vi har ikke tatt det er i bruk, og vi vil vente til vi får se henne!

Vi venter jente, og synes det er så vanskelig å finne navn! Har et favorittnavn, men det heter jeg selv, haha :p

Hadde vi ventet gutt hadde det vært mye enklere :-) Synes Kristian, Sondre, Simon og Jonas er så fine navn :-)

Vi har bestemt ;)
Det er vår hemmelighet og det kan vere vi endrer det vår vi får møte han om det ikke passer.

Back
Topp