Er namnet klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Vart de fort einige om dette, eller måtte det mykje diskusjon til for å kome fram til det? :-)

Jeg har et navn for gutt, og et for jente MEN, mannen vil ikke diskutere navn før fødsel er unnagjort :(
Gjenstår, og se om Lille gull i magen passer 1 av navnene :)

Jeg SKAL ha siste ordet!
Har gjort ALT annet etter hans premisser.

Navnet er helt klart, så sant han kler det! :p Vi klarte ganske raskt å eliminere oss frem til 3 navn vi begge likte veldig godt, så "smakte" vi på dem en stund og kom frem til ett. Vært veldig enige hele veien heldigvis :)

Ble enig om fornavn med en gang, men mellomnavnet er enda oppe til diskusjon :p

Vi er på hver vår planet. Han er svensk, kanskje det er noe av grunnen. Litt forskjellige navntradisjoner. Jeg har tenkt å bruke trumfkortet mellom riene :)

Så langt ifra å ha navn klart som mulig. Ingen forslag fra noen av oss på hverken gutte eller jente navn. Blir vel navnelister noen uker vil jeg tro.

Her blir jeg alene så hadde ikke trengt å "diskutere" det med noen. Men, følte likevel jeg måtte si det til bf og heldigvis så syntes han det var veldig fint☺️ Så, kan vel egentlig si at vi er enig☺️

Vi er enige om 3 alternativer. Så bestemmer vi oss når vi ser henne :)

Har så mange navn og variasjoner i de navnene klare. Nå venter vi bare på å se hva som passer han :)

Back
Topp