Er mannen/typen din utro dersom

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
han drømmer om ei annen (sex med etc)

Har ei venninde som mener det, at dersom man drømmer om andre, så er det utroskap[&:]

Syns selv den er litt drøy da, litt vanskelig å styre hva man drømmer[8D]

Må seriøst slutte å la meg overraske av psykokvinnfolk.

da har vel jeg vært utro selv ved flere anledninger [8D]

Men nei, det er ikke utroskap.

Javel..?
Det var jo spesielt.
Det er ikke sjelden jeg drømmer jeg har sex med andre, men ser ikke på meg selv som utro av den grunn.

Da kan du fortelle henne at alle menn er utro[8D]

Nei herregud, man kan ikke styre drømmene sine, det som skjer i drømmene er jo ikke noe vi nødvendigvis ville gjort i virkeligheten.

?
nei... Ikke i mitt hode...

ORIGINAL: NogM

Øh, selvfølgelig er han ikke utro om han bare drømmer om ei anna dame[8|]
Det kan han da virkelig ikke noe for!

Da har jeg visst vært utro noen ganger jeg også, for jeg har gjort det samma sjøl[:-]

sign!

Greit nok at vi damer kan være kontrollfreaks NOK asså....MEN vi må nesten bare innse det at vi kan IKKE kontrollere drømmene til typen!! [:D] SERIØST??? [:D][:D]

Oj da har jeg vært sykt mye utro faktisk.

NEI det er overhode ikke utroskap, makan til tull

Haha., Nei det blir for drøyt, man har jo ingen kontroll over hva man drømmer[:D]

ORIGINAL: Labambie

Må seriøst slutte å la meg overraske av psykokvinnfolk.

Sign..

Wow! Trodde jeg var sjalu jeg!
Om det er utroskap så stemmer det at alle men er bikkjer da og de fleste kvinnfolk og. Og jeg var utro for litt siden for jeg drømte jeg var i USA på sykehus uten penger og forsikrig, og vel, jeg måtte jo betale McSteamy på en eller annen måte....

ORIGINAL: MalinDalin

Wow! Trodde jeg var sjalu jeg!
Om det er utroskap så stemmer det at alle men er bikkjer da og de fleste kvinnfolk og. Og jeg var utro for litt siden for jeg drømte jeg var i USA på sykehus uten penger og forsikrig, og vel, jeg måtte jo betale McSteamy på en eller annen måte....

Hahaha[:D]

Vel, da har jeg vært ufrivillig utro med MANGE jeg overhode ikke finner tiltrekkende en gang [&:] Så kan vel ikke akkurat anklage han for utroskap om han også skulle ha noen rare drømmer, nei..

Næsj..det synes jeg ikke. Men jeg klarer meg veldig fint uten å få høre at han drømmer om sånt [;)]

hehe NEI!

Man kan selvfølgelig bli lei seg, men jeg mener man ikke kan bli sint på eller beskylde noen for å være utro om man drømmer at man er det! [:D][:D][:D] hahaha.. Nå har jeg hgørt det også, stakkars mann! Man kan da ikke for hva man drømmer!

Hun venninna di...er hun mentalt tilbakestående..?

OMG[:o][:o][:o]
Når damen skal kontrollere UNDERBEVISSTHETEN til typen sin.. DA er det på tide å bytte henne ut, altså.

Back
Topp