Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sambo har kun vært med på uttak, innsett og 7-ukers ul. De andre ul har egentlig ikke vært så interessante for han å være med på.. Så det slipper han.. [:D]
tusen takk for svar.. min mann var med på alt sist, men denne gangen drar jeg på kontroll av eggposer selv... Han vil veldig være med og jeg vil klart ha han med hvis jeg fikk velge.. men ikke alltid lett å få fri.... Men han skal være med på selve insemineringen... Sånn ellers så støtter han veldig og sitter sammen med meg når jeg setter sprøyter osv...
Han var med når han ikke jobbet, men det som var viktigst var at han var med på forsamtale og uttak/insetting.
Insetting må han jo ikke men han var med begge gangene.
Uttak er vktig selvfølgelig ettersom han har en jobb også og så er man jo veldig berusa etter et uttak, eller skal man si dopa[8D]
han var med på alt. forsamtale,kontroll av egg, uttak av egg,insetting av egg, og alle ul[:D]men han var ikke med på alle dia kontrollene som eg måtte gå på i mange mnd[:)]
jeg håper sambo vil være med på alt... siden jeg er litt redd for leger å sånt[&:] hater sprøyter og at andre enn han skal røre meg neden til[&o][8|] men men... siden jeg ikke jobber, blir det vel til at jeg må dra alene på enkelte av tingene[X(] selv om jeg ikke vil det[8|]
men det som er viktigst for meg er at vi blir gravide og får bære fram en lite barn[:D]
Min samboer har kun vært med på èn kontroll så langt da han likvel skulle ta blodprøve.. Sædprøver etc. har han levert uten meg.
Når det gjelder forsamtale, så vet jeg ikke helt hva det er engang. Her har alt fra St. Olavs gått gjennom tlf med kun meg.
UL drar jeg på alene i Ålesund, men på uttaket i Tr. heim skal jeg ha ham med.
Min mann ville være med på alt. Om han vil det på søskenforsøket er jeg ikke sikker på. Han følte veldig på det at det var jeg som kjente på kroppen alt som skjedde. Om han ble med på kontrollene og undersøkelsene, fikk han litt mer innblikk i alt som skjedde [:)]
Har også mannen med på alt. Ler godt av at han har vært med flere GU'er det siste halvåret enn noen gang før (han er lege). Men dette er vi to om, så vi prøver å få til alt sammen. Spørs hvordan det blir hvis det blir mange kontroller nå før uttaket, kanskje jeg må ta noen alene hvis han ikke kommer fra.
Her har det passa seg sånn ja[:)] litt greitt å være to så sant det går!
Og greitt å ha han med om du glemmer ting som blei sagt under kontrollene..[8D]
Her har mannen vært med på alt (eller var ikke med på timen til gyn der han henviste til St. Olav, for da var han på jobb), synes det er greit å være to i tilfelle jeg skulle glemme noe[:D] Så ville jeg ha han med så han skjønte mer hva som skulle skje[:)]
Tror gubben vil være med på alt, men om det ikke vil la seg gjøre så tar jeg med venninnen min som har vært så støttende opp i alt dette her(en av de veldig får som vet). Det er helt rart med det....jeg er livredd sykehus når jeg er pasient(holdte faktisk på å bare reise hjem rett før en planlagt operasjon, satt bare å sutra fordi jeg var reddd) , men når jeg går på jobb hver dag på sykhehus så går det greit. Takler ikke det rollebytte...
om det lar seg gjøre er han med, men som oftest er jeg alene og jeg er jo ferdig på under 7 minutter, det er liksom inn og ut så ferdig. gynekologen min har aldri tid til noe annet.