Er mannen din romantisk?

Nei, han er absolutt ikke romantisk, men det er ikke jeg heller :P

Nope, ikke litt engang :P
Men han er ekstremt flink til husarbeid og lage middag, så det er vel hans måte tenker jeg :)

Han er veldig på hjerter og kosenavn på meldinger, han bruker å synge kjærlighetssanger til meg, kysser meg alltid hadet og er veldig sånn kosete og klemmende :D han har også bestilt oss hotell nå i oktober så vi kan slappe av sammen :)
Så for meg er romantikk å utrykke følelser og være masse sammen, prøve å gjøre koselige ting sammen.
Så må jeg jo si at jeg synes det var veldig romantisk at når vi bare hadde møtt hverandre etter 2 mnd så visste han at jeg var "the one" og at han ville ha barn med meg og være med meg resten av tiden :)
Så mitt svar er vel ja, synes han er en romantisk, lidenskapelig og kommuniserende person :)

Nei, sjeldent . Men jeg vet han kan, hvis han vil :p blitt overraska noen ganger :)

Nei, men det er ikke jeg heller igrunnen. :p vi kan være ganske sukkersøte da.
Men får aldri blomster feks. Mannen mener det blir feil å begynne å gi meg blomster etter alle disse årene, for da vil jeg bare bli skeptisk. :p

Ikke et snev romantisk engang! Men det er heller ikke jeg, så sånn sett passer vi fint sammen :p

Ja, det er han. På sin egne litt macho måte:)

Nei, han er ikke så fryktelig romantisk av seg. Jeg fikk faktisk sjokk når jeg kom hjem fra sykehuset med lillesøster og han hadde kjøpt en kjempefin blomsterbukett til meg :p

Han er ikke sånn røde-roser og søte-kort-romantisk, men han er verdens snilleste og gjør hver dag små ting for at jeg skal bli glad, kjøper sjokomelk hvis jeg har hatt en tøff dag eller vasker ned hele leiligheten mens jeg er og trener :-)

Hahahahaha... Nei... :-/ Han var d før, sånn litt... Men ikke lenger..

Nei, har han aldri vært. Men kan glimte til med å gjøre dagen min bedre innimellom. Som feks hvis han skal være borte hele formiddag/ettermiddag på en helgedag så kan han finne på å stå opp med barna, vaske og rydde det værste, gjøre barna klare for en ny dag, for så å vekke meg med et kyss rett før han må gå med beskjed om at det står kaffe og egg klart på kjøkkenet. Da smelter jeg;)
Eller så dukker det en sjeldent gang opp en sms mens jeg er på jobb hvor han forteller om alle tingene han syns er så fantastisk med meg og hvor glad han er for å få være kjæresten min og ha meg som mor til sine barn:) Slikt syns jeg også er rørende/koselig:)

Han er ikke typen som kommer hjem med roser og sjokolade, men det vil jeg ikke heller:P
Han glimter til innimellom;) Som for eks bursdagsgaven jeg fikk til Paris og på en helt random dag han kom hjem med diamantøredobber:D

Back
Topp