Er mannen din med på kontroll?

Han var med på alt med førstemann, alle kontroller, UL osv :)
Med andremann var han med på alle UL, noen få kontroller og hvis det var noe ekstra.
Denne gangen har han ikke vært med på den første UL da han har vært mye borte fra jobb pga syke barn, men blir nok med på fremtidige UL, hvis det er noe spesielt/ekstra og selvfølgelig på fødselen :)

Jeg har ikke vært på første svangerskapskontroll enda, men jeg regner meg at han vil være med på alt siden dette er første gangen for han :)

Han var med på veldig mye forrige svangerskap, men denne gangen har han ikke vært med på noen. Skal på ultralyd neste uke når jeg er over 12 uker på vei og da er han bortreist. Han blir nok bare med på den ordinære ultralyden og evt spesielle ting denne gangen!

Han har vært med på alle ultralyder, både denne og forrige gang. Var også med på en lege- og en jordmortime med datteren vår, det var litt greit. Det var lettere å huske alt lege /jm hadde sagt etterpå når vi var to som hadde vært der.

Han var med hver gang med gutten vår. Men dette svangerskapet kommer han ikke til å få hvert med. Han jobbet natt med første, så vi la alltid kontrollene senest mulig ;) men han skal vere med på tidlig ul da, fikk byttet timen til en tid som han kan vere med på:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist var han med på det meste! Denne gangen blir han nok med på ul og eller de viktigste timene!! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist gang var han med på det meste, han bodde til og med hos meg på sykehuset da jeg var innlagt for svangerskapsforgiftning.. Hehe, så han tok fri fra jobb ei uke og lå på madrass på gulvet fordi jeg haaaater sykehus dypt og inderlig, men det gikk greit hvis han var hos meg :-) Ellers var han med på et par legetimer (fordi han mener at jeg alltid underdriver hvor dårlig jeg er) og noen jordmortimer, i tillegg var han med på alt på fødepol (annenhver uke fra uke 32)..

Denne gangen blir det nok bare ordinær UL og eventuelle timer på fødepol hvis jeg må ha oppfølging denne gangen og. Så må han vel innom jordmor for å erkjenne farskap.

Dette er nr tre, så kommer nok bare til å være med på ul denne gangen. Med mindre han har fri fra jobb en dag jeg skal til kontroll, men tar seg ikke fri for å bli med på svangerskapskontroll. Og jeg synes det er helt greit. Av erfaring vet jeg at han kommer til å ringe å "mase" om hvordan ting gikk etter time ;) Men det skal sies at jeg må minne han på før han forsvinner på jobb om morgenen at "idag skal jeg på kontroll" ellers er det gått han hus forbi, typisk mannfolk ;)

Nope , han er ikke med :) Og kommer ikke til å være med på ultralyd i uke 12 , da de skal sjekke alt som kan sjekkes siden vi sist fikk hjertegutt og jeg har diabetes.
Han skal være med på OUL. Mer blir han nok ikke med på :)

Back
Topp