Er mannen din flink med husarbeid.

Ja, men han har alltid masse annet å gjøre, men ved litt mas så kan han både støvsuge, vaske gulv, legge sammen klær, shine kjøkkenet osv :happy::p

Nja, er egentlig jeg som tar meg av det om jeg ikke ber han om det eller om hjelp. Vi har forskjellig syn på når det trengs en vask eller rydding ;) Men han kan en sjelden gang overraske å støvsuge og rydde uten at jeg har bedt han om det. Men bare for å si det, så er klesvask noe vi begge hater, så dette "krangler" vi om å slippe :p

Nja, er egentlig jeg som tar meg av det om jeg ikke ber han om det eller om hjelp. Vi har forskjellig syn på når det trengs en vask eller rydding ;) Men han kan en sjelden gang overraske å støvsuge og rydde uten at jeg har bedt han om det. Men bare for å si det, så er klesvask noe vi begge hater, så dette "krangler" vi om å slippe :p
Det gjør vi her i hus også. Rart det blir vasket klær i det heletatt igrunn :P

Min er en slik eksepsjonell type som elsker å lage mat, vaske huset etc. Ikke like god å vaske klær... Det vil si, han gjør det, men han gjør det ikke riktig etter min mening :p Ikke nok skåning av ull og finvask.

Han er nok flinkere på smårydding i hverdagen enn meg, men jeg er flinkere på å ta helgevasken.

Han er veldig flink til å gjøre husarbeid når jeg ber han om det, men jeg har ikke samvittighet til å la han gjøre for mye mens jeg bare "later" meg på sofaen(bekkenplager). Med støv på hjernen synes jeg det er kjempe skittent hjemme nå, menmen overlever vel en stund til med å ha det slik:confused1

Mannen lager middag nesten hver dag, han har hjemmekontor (og sjelden 100 % jobb).
Dessuten har vi en ordning på klesvask jeg liker veldig godt, jeg setter på en vask om morgenen, og så henger han opp. Da blir det i hvert fall riktig temperatur/vaskeprogram.

Øvrig vasking og rydding er vi like dårlige på, der er det best om vi inviterer gjester, for da tar vi en ordentlig «dugnad» og gjør like mye.

Back
Topp