Er magen større med baby nr. 2?

mammaviv

Betatt av forumet
Jeg er bare 9 uker på vei og allerede det vises veldig godt.

Lurer på om jeg blir stor som en elephant når jeg er i uke 40.
Forrige gang "dukket" opp magen fra 5.mnd.

[:o]

Min var det[&:]  veide dobbelt nesten jeg med andre, fikk kjempetidlig mage og alle trodde jeg skulle ha tvillinger[:D] men kom bare en[:D]

jeg er mindre dette svangerskapet faktisk...

ORIGINAL: vrinskeguri

ORIGINAL: vrinskeguri

jeg også.., men var større i begynnelsen av sv.skapet.. kurva har flatet en del ut i det siste..

Jeg har ikke fått mage enda, men kan bli litt oppblåst så det ser ut som jeg har mage! Men tror jeg blir større denne gangen ja[:)]

Hos meg kom magen veldig mye tidligere. Med førstemann sa vi det ikke før vi var 13-14 uker på vei, og magen syntes ikke før jeg var godt over halvveis, men med sistemann måtte vi si det allerede i uke 10, for da var det så synlig at det bare ble teit å skulle skjule det...

Men magen ble mindre enn med førstemann, den bare kom tidligere...[:D] Ungen ble mindre også, vanligvis pleier det jo være motsatt, at de blir større og større...

ble litt tidligere større kansje... men det er jo uansett i slutten man vokser mest, for min egen del var det etter uke 30. Uansett; Magen ble større med vilde enn hermine (alså større med nr 1 enn nr 2).
men det har vel noe med at vilde veide mest, jeg la på meg mest første svangerskap, og vilde lå i seteleie... [:)]

ORIGINAL: mammaviv

Jeg er bare 9 uker på vei og allerede det vises veldig godt.

Lurer på om jeg blir stor som en elephant når jeg er i uke 40.
Forrige gang "dukket" opp magen fra 5.mnd.

[:o]

en ting til. når du "bare" er 9 uker på vei så er jo livmora veldig liten... den kan egentlig ikke være så mye skyld i at magen din allerede er stor [:)]
er nok mest at du er oppblåst... jeg var iallfall det i begynnelsen av svangerskapene - og hadde dermed itt mage tidlig [:)]

Syns egentlig ikke at den er noe særlig større....men den kom mye raskere denne gang.....sist var jeg godt over halvveis før jeg virkelig kunne vise frem en liten gravid mage (25-26 uker på vei)og ikka bare valpefett (er overvektig)...denne gang så jeg gravid ut allerede ved juletider (18 uker på vei). Så magen ploppa fortere ut...men vokser på en måte litt tregere.....syns nesten ikke at det skjer så mye forandringer fra uke til uke....sist å vokste den kjempefort når den først kom

Var faktisk litt mindre andre gangen, og enda var snuppa en halv kg tyngre enn storebror[:)] Magen kom ikke noe raskere med nr 2 heller...

Back
Topp