Er litt usikker igrunn..

Margrethe82

Gift med forumet
på om lillegutt får nok mat.. Han får mme 2 ganger om dagen med 200ml i hver, og på kvelden får han litt grøt(har nettopp begynt så det er snakk om bare noen skjeer), resten av dagen + natten får han mm( dvs ca 3 måltider med mm). Mme måltidene får han ca kl ett på formiddagen og ca kl åtte på kvelden. (han får mat 4 hver time)
Det som er tingen da er at han nesten blir desperat når flaska med mme blir tom, og jeg tror egentlig heller ikke at jeg har nok mm, men han blir ikke fullt så desperat etter puppemåltidet allikevel.. Burde jeg gi mer mat eller? Han har ikke noe problem med å vente 4t til neste måltid, kan ofte gå over og, men det er liksom med det samme det blir tomt.. Han har lagt greit på seg tidligere, men en stund siden jeg veide nå..

(ble langt dette, men takk for at du leste og håper dere skjønner noe av det å kan gi meg råd..)

Hmmmm.. kan desverre ikke gi noen råd jeg.. tror jeg.. [;)] For jeg bare fullammer... Men kan du ikke gi han mere enn 200 ml med mme? Er det lissom grensen? Tenkte siden han virker desperat etter at flaska nærmer seg slutten. kanskje du kan gi han litt til? Og se om han var fornøyd med 200 ml.. eller om han vil ha mere... Siden han legger på seg greit så er det i alle fall ingen bekymring tror jeg.. Frida legger kun på seg 30 gr  i uken hun sånn gjennomsnitt.. er jo så mye mere aktiv nå.. så forbrenner bort fort..

Lykke til i alle fall[;)]

Lurer på om jeg prøver å gå opp til 230ml bare for å se jeg..[8|] Han er jo ett matvrak å, så jeg er litt redd han spiser så lenge det er mat og at det blir for mye også[8|] hmmm....Vanskelige greier altså!

Kanskje greit å veie han så ser du jo om han legger greit på seg.. Guttene mine legger godt på seg. Gir nå grøt til hvert måltid for at de skal få mer metthetsfølelse.. Jeg gir bare 4 måltider.. 

ORIGINAL: Nikki!

jeg hadde gitt grøt iallefall * 2. og startet med middags glass.

jeg gir grøt morgen og kveld og noen ganger middagsglass på dagen.
ellers ammer jeg

Samme her!
Tror jeg hadde prøvd med litt mer, enten grøt eller økt mengde mme.
Lykke til![:)]

Back
Topp