Er litt trist jeg

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: MiaC

ORIGINAL: ~ savannah ~

Hvis du ikke sier hvem du er, så kontakter jeg se og hør altså!!! 

*fnis*[:D] 

Skjønner godt hvis hun ikke vil si hvem hun er.

Jepp, point taken [;)]

meen det hadde jo vært artig å vite hvem kjendisen på BV er [:D] *supernysgjerrig*

Huff[:(] Her skriver jeg om at en veninne jeg har kjent og stolt på i 10år har sviktet meg og det noen av dere legger vekt på er på hvem jeg er? Syntes ikke det var så koselig jeg[:(]

ORIGINAL: HEYmama

Huff[:(] Her skriver jeg om at en veninne jeg har kjent og stolt på i 10år har sviktet meg og det noen av dere legger vekt på er på hvem jeg er? Syntes ikke det var så koselig jeg[:(]

Selvfølgelig lurer vi på hvem du er når du sier du er kjendis [8|] 

Uff så forferdelig!! [:@]
Jeg har selv blitt sviktet av en god veninne.
Hun var faktisk min aller beste venn i mange mange år, men plutselig en dag endret alt seg,
og vi har hverken sett etter snakket med hverandre etter det. [&o]

Det er en grusom følelse det å oppleve noe sånt som dette....
Jeg har fremdeles ikke kommet over det, så jeg skjønner deg godt jeg.

Du får ta en ordentlig prat med ho, og skal jeg være ærlig virker ikke dette som ei veninne jeg ville inkludert i livet mitt...
Stay in there *klem*

seriøst?[8|]

er jo ikke så rart at vi ble nyskjerringe da....du sa jo at du var "kjendis"
det er jo ingen som mener noe stygt med det[:)]

ORIGINAL: svimsa

Skjønner at du ikke synes det er noe koselig. Og det er unødvenig å gjøre det! Men kan du helt ærlig si at du hadde ventet noe annet?? [8|]

sign..

Jeg forstår deg godt, og jeg synest ikke det var noe fint gjort av venninden din.

Og det er klart at folk blir nyskjerrig på hvem du er når du sier du er kjendis, men forstår godt at du ikke vil si hvem du er

ORIGINAL: Smulen

seriøst?[8|]

Ja det mener jeg seriøst. Skjønner at folk kanskje blir litt nysgjerrig men da kan de eventuelt lage en ny post å spørre eller sende PM. Synes det blir litt respektløst.

det var ikke greit da, det er faen så råttene folk kan være i sånne situasjoner. skjønner ikke det går ann å gjøre sånn. jeg mener seriøst, penger eller ti års vennskap, ikke akkuart et vanskelig valg da , er jo helt klart vennskapet

ORIGINAL: Annicken

det var ikke greit da, det er faen så råttene folk kan være i sånne situasjoner. skjønner ikke det går ann å gjøre sånn. jeg mener seriøst, penger eller ti års vennskap, ikke akkuart et vanskelig valg da , er jo helt klart vennskapet

sign

ORIGINAL: Lica86

Da er det ikke mye venninne igjen hos hun nei[:'(]

Arg så forbanna jeg hadde blitt... Skjønner godt at du er skuffet og sint!
Har selv opplevd litt for mange ganger at jeg blir sviktet av venninner.

Sender over en klem og håper du finner en venninne som du virkelig kan stole på!

ORIGINAL: Tixxxy

Arg så forbanna jeg hadde blitt... Skjønner godt at du er skuffet og sint!
Har selv opplevd litt for mange ganger at jeg blir sviktet av venninner.

Sender over en klem og håper du finner en venninne som du virkelig kan stole på!

samme her...lykke til videre....

og husk det er noen der ute du faktisk kan stole på

Å fy f..... hadde jeg faen meg tatt kjerringa! Veldig god venninne som vil tjene penger på deg!
Har du spurt om hvorfor da?

ORIGINAL: Mille84

Fytti, så drålig gjort! Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt mot noen!
Føler med deg!

Signerer

ORIGINAL: jannicke T

Å fy f..... hadde jeg faen meg tatt kjerringa! Veldig god venninne som vil tjene penger på deg!

Nei har ikke snakket med hun enda, skal ta en prat med hun i dag. kan ikke si jeg gleder meg[&:] men hun skal få høre det,det skal være sikkert og visst[:@]

Nei har ikke snakket med hun enda, skal ta en prat med hun i dag. kan ikke si jeg gleder meg[&:] men hun skal få høre det,det skal være sikkert og visst[:@]

Hun burde jo ha en rimelig god unnskyldning for å gjøre noe sånt da....

Hun burde jo ha en rimelig god unnskyldning for å gjøre noe sånt da....

Ja må si jeg er spendt på å høre hva hun har å si for seg selv når jeg konfronterer hun med dette

Back
Topp