Er litt stolt

Linni

Forumet er livet
VIP
Jeg vet at jeg ikke var flinke i svangerskapet.
Jeg røykte men reduserte veldig. Med Ole Martin slutta jeg med en gang men denne gang klart jeg det ikke. (Røyken har ikke noe med Stine Louise diagnose for Ole Martin har det samma og der røykte jeg ikke [;)] )
Med Ole Martin begynte jeg å røyke igjen når jeg fikk vite han skulle dø.
Jeg har ikke røykt siden 2/1-06 kl 12 men må si i dag har jeg hatt lyst på.
MEN JEG HAR HOLT MEG [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]
Er litt stolt hi hi hi hi hi [;)]

Så bra!!!
Kjempeflink er du, stå på dette klarer du[;)]

det er superdupert!! du er kjempeflink! det er ikke lett å slutte å røyke, det vet jeg alt om...... stor klapp på skulderen tild eg[:D]

flink du er!!!
all grunn til å være stolt sysns jeg!!
stå på!![:)]

flink jente[:D]

Så utrolig flink du er. Syns du skal være skikkelig stolt ja. Kanskje du fortjener å kjøpe deg en liten premie snart da?

Det er bra. Håper du klarer å holde deg da[;)]

Å jeg håper forresten det går bra med begge ungene dine. Lykketil

[:D] Så flink du er! [:D]
Jeg slutta 1. januar og er ikke sugen på røyk. Drikke masse vann og tygger extra...

Fliiiink....(klapp på skuldera for den ja ) [;)]

Hyllest til deg. Fantastisk at du klarer å holde deg til og med på en dag som denne.

Synes du er utrolig flink som har klart holde deg. Jeg sluttet ikke selv i noen av sv.skapene, men reduserte kraftig. Har fortsatt ikke klart å slutte, men ammer først og røyker etterpå. Sier dette uten at noen skal fordømme meg for det!!!

Det er kjempebra, og du har all grunn til å være stolt av deg selv!! bare rop ut om du trenger støtte - noen ganger dukker suget opp, og da er det viktig å ikke høre på det... snakk med oss i stedet!

Bra, du er flink!!! Stå på videre!![:D]

Så flink du er [:D][:D]
Klappe deg på skuldrene dine.. [:)]

Du er kjempe flink!

Back
Topp